حلقه شنا

حلقه شنا بادی شاین دار صورتی قطر 107

از {{model.count}}

intex 56274 pink

تعداد
نوع
870,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شاین دار صورتی قطر 107 به منظور بهره مندی از محیط های آبی تولید شده است که ایجاد تعادل در سطح آب می کند و از فرو رفتن افراد به داخل آب جلوگیری می سازد. به دلیل داشتن قطر زیاد شرایط برای استفاده از آن توسط بزرگسال مهیا است و برای آن ها لذت داشتن بهترین تفریحات آبی را ایجاد می کند و می تواند موقعیت را برای حضور کسانی که در محیط های آبی تعادل ندارند مهیا سازد. این محصول از جنس باکیفیت تشکیل شده است و بدنه ضخیم دارد و از قابلیت غیر قابل نفوذ بودن برخوردار می باشد. به همین خاطر است که در محیط های آبی بر روی سطح آب قرار می گیرد و به صورت شناور بر روی آب باقی می ماند. 

خرید حلقه شنا بادی شاین دار صورتی قطر 107 ارزانبه این ترتیب خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود که با پرداخت هزینه کم می توانند این محصول را کسب کنند و از داشتن آن لذت ببرند و برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز آن را خریداری کنند. این محصول دلخواه بدنه ای زیبا و جذاب دارد و از رویه شاین دار به رنگ صورتی برخوردار می باشد که افراد به آن جذب می شوند و به عنوان یک محصول جهت تفریحات مهیج آبی آن را خریداری می کنند. حلقه شنا بادی دارای دریچه ای برای باد شدن می باشد که در ساختار آن بوده است و با اتصال به انواع پمپ باد می توان راه اندازی آن را انجام داد. کسانی که تمایل به استفاده از آن به سرعت دارند می توانند از پمپ باد فندکی استفاده کنند که با اتصال به فندک خودرو تولید باد را آغاز می کند. با وجود داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان به صورت تاشو در زمان خالی بودن از باد می توان نسبت به داشتن آن فکر کرد تا لحظات خوشی رقم بخورد و بهترین تفریحات آبی میسر شود. چنانچه به دنبال خرید حلقه شنا بادی شاین دار صورتی قطر 107 می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 860 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...