حلقه شنا

حلقه شنا بادی زیربغلی کودک اینتایم رنگ صورتی

از {{model.count}}

intime yt-225L Pink

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زیربغلی کودک اینتایم رنگ صورتی یکی از محصولات جدید تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتایم است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این حلقه شنا بادی که مخصوص استفاده کودکان زیر سه سال می باشد به خوبی دور بدن کودک قرار گرفته و ایمنی او را در داخل آب تأمین می کند. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و از طراحی تخصصی برخوردار می باشد که متناسب با ارگونومی بدن کودک بوده و مطابق با بدن او طراحی شده است. 


این محصول در قسمت جلو و پشت دارای پهنای بیش تری بوده و در قسمت های کناری از پهنای کمتری برخوردار می باشد. به این ترتیب کودک در زمان استفاده اذیت نشده و می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. بدنه این محصول نیز از وینیل بوده و ضد حساسیت است. به همین دلیل برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و محصولی مناسب برای کودکان است. این حلقه شنا بادی وزن بسیار کمی دارد که برای کودک مناسب باشد و کودک به راحتی می تواند آن را حمل کند. این محصول به رنگ صورتی است که بسیار زیبا می باشد که مورد علاقه کودکان بوده و کودکان از دیدن آن شگفت زده می شوند. این محصول ابعادی بسیار کوچک در حالت تخلیه دارد که به راحتی قابل حمل است و در مسافرت ها نیز می توان آن را به همراه خود برد.

برای خرید حلقه شنا بادی زیربغلی کودک اینتایم رنگ صورتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید تا محصول را به راحتی به صورت حضوری تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...