حلقه شنا

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد رنگ سبز

از {{model.count}}

intime yt-225L Green

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد رنگ سبز یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این حلقه شنا بادی به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده کودکان و نوزادان مناسب بوده و با استفاده از آن ایمنی کودک بر روی آب تأمین می شود. با تهیه این حلقه شنا بادی می توانید به راحتی نوزاد و کودک خردسال خود را در تفریحات آبی در کنار خود داشته باشید و از بازی و تفریح به همراه کودک لذت ببرید.

حلقه شنا بادی زیربغلی کودک سبز

این محصول به رنگ سبز تولید شده است که دارای جذابیت بالایی می باشد و کودک از دیدن آن خوشحال خواهد شد. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از طراحی خاص و استاندارد است. این حلقه شنا بادی در قسمت های جلو و عقب به صورت پهن طراحی شده است و در قسمت زیربغل نوزاد به صورت باریک تر می باشد که ضمن حفظ کردن ایمنی کودک بر روی آب، مانع از اذیت شدن دست های او می شود. بدنه این حلقه شنا بادی از وینیل با ضخامت استاندارد بوده و دارای مقاومت بالایی است. این حلقه شنا بادی به سادگی دچار آسیب نشده و می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این نوع از محصول ضد حساسیت است و با استفاده از آن پوست های حساس کودکان دچار آسیب نخواهد شد. به جهت حفظ ایمنی بیش تر نیز در پشت گردن کودک یک بست سفید رنگ وجود دارد که به خوبی ایمنی کودک را حفظ کرده و مانع از جدا شدن حلقه بادی از بدن کودک بر روی آب می شود.

برای خرید حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد رنگ سبز با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...