حلقه شنا

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ آبی

از {{model.count}}

intime yt225 Blue

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ آبی محصولی جذاب و متفاوت برای راحتی هر چه بیش تر والدین در داخل استخر است که به تازگی توسط شرکت اینتایم طراحی و تولید شده و روانه بازار شده است. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده به طوری که زیربغل کودکان قرار می گیرد و مانع از فرو رفتن نوزاد در داخل آب می شود. به این ترتیب به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب حفظ کرده و به والدین در ایجاد فضایی مناسب و ایده آل برای بازی و تفریح کمک می کند. 

حلقه شنا زیربغلی نوزادی اینتایم

طراحی این حلقه شنا بادی به صورت تخصصی بوده و محصول دارای پهنای استاندارد می باشد که در قسمت جلو و عقب دارای پهنای بیش تری است و در بخش کناره های حلقه بادی که در زیربغل قرار می گیرد، این پهنا کمتر می شود تا دست های کودک اذیت نشود. این حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی در فضاهایی مانند استخر استفاده کرده تا در تفریحات آبی کودک به همراه شما باشد. هم چنین شما می توانید این محصول را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. زیرا وزن بسیار کمی داشته و در حالت تخلیه فضای کوچکی را اشغال می کند که به راحتی در داخل کیف و سایر لوازم مسافرت جا شده و قابل انتقال است. به این ترتیب در هر محیطی می توان آن را به راحتی راه اندازی کرده تا کودک از آن استفاده نماید.

برای خرید حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم رنگ آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...