حلقه شنا

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم آبی

از {{model.count}}

intime yt-225L Blue

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم آبی یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد ساخته شده توسط شرکت اینتایم است که برای استفاده کودکان با سنین کوچک تر مناسب بوده و مخصوص کودکان زیر 3 سال طراحی شده است. این حلقه شنا بادی یکی از بهترین محصولات مربوط به این سن بوده که توسط آن والدین می توانند در تفریحات آبی و در استخر نیز کودکان را به همراه خود برده و از همراهی کودکان در بازی لذت ببرند. شما توسط این حلقه شنا بادی می توانید به راحتی کودک را با ایمنی کامل به همراه خود داشته باشید و لحظات خوبی را با هم سپری کنید. این محصول به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب تأمین می کند و فضایی راحت و مناسب برای بازی کودکان فراهم خواهد کرد.

حلقه شنا بادی اینتایم زیربغلی رنگ آبی

این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل است که بهترین گزینه برای استفاده کودکان محسوب می شود. این نوع از بدنه دارای مقاومت بالایی می باشد و استحکام خوبی دارد که ضربه و فشار را خنثی کرده و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. هم چنین این محصول دارای ابعادی مناسب و استاندارد است به طوری که در قسمت جلو و پشت محصول پهنای بیش تری دارد و در قسمت های کناری که زیربغل کودک قرار می گیرد پهنای حلقه شنا کمتر است تا کودک اذیت نشود. این محصول ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. هم چنین دارای وزن کمی است که استفاده از آن را برای کودک آسان تر می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی زیربغلی نوزاد اینتایم آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را به راحتی و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...