حلقه شنا

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح گل استوایی

از {{model.count}}

intex 58263 flower

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح گل استوایی نمونه ای بی نظیر از انواع حلقه های شنای بادی اینتکس است که با طراحی ویژه و بی نظیر خود توانسته رضایت خاطر خریداران را فراهم کند. این حلقه شنا بادی یکی از زیباترین نمونه های این محصولات بوده و برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب است. محصول فوق با ضخامت استاندارد و پهنای مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده می باشد و از طراحی حرفه ای برخوردار است.

حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح گل استوایی

اگر به دنبال خرید محصولی مناسب برای حفظ ایمنی بر روی آب در استخر ها و دریاچه های آرام هستید، بی شک حلقه شنا بادی بهترین گزینه است. این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی بدنه آن تصاویر زیبایی از گیاهان رنگارنگ وجود دارد. در دو طرف این محصول نیز دستگیره های سفید رنگی تعبیه شده است که از آن ها برای حفظ تعادل بهتر بر روی آب استفاده می شود. از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بالا و طول عمر مناسب است که شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند. لازم به ذکر است برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا نکات ساده ای را در استفاده از این محصول رعایت بفرمایید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و لازم است تا مانع از پریدن کودکان بر روی بدنه حلقه شنا بادی بر روی زمین شوید. هم چنین پس از راه اندازی این محصول باید از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و در صورت تمایل به جابه جایی، حلقه شنا بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول وزن کمی داشته و به سادگی قابل انتقال است.

برای خرید حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس طرح گل استوایی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...