حلقه شنا

حلقه شنا بادی تکیه گاه دار بزرگسال رنگی

از {{model.count}}

bestway 43637

تعداد
نوع
1,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی تکیه گاه دار بزرگسال رنگی یکی از بهترین محصولاتی است که توسط شرکت بست وی ساخته شده است و ایجاد آرامش و راحتی در محیط های آبی می کند. به طوری که کسانی که دارای عدم تعادل در سطح آب می باشند بتوانند در سطح آن قرار گیرند و به داخل آب فرو نروند. به این ترتیب به وسیله این محصول می توان تفریحات مهیج آبی را کسب کرد و از آن لذت برد و توانست در طی سال های زیاد این موقعیت را کسب کرد. در ساختار محصول دستگیره نگه دارنده وجود دارد تا افراد به راحتی بر روی آن قرار گیرند و موقعیت خود را حفظ کنند. 

خرید حلقه شنا بادی تکیه گاه دار بزرگسال رنگی ارزاناین محصول دارای جا لیوانی نیز بوده است تا بطری و لیوان را بتوان با خود به همراه داشت و توانست نوشیدنی مورد نیاز خود را در روز های گرم در دسترس داشت و از آن استفاده کرد. جالیوانی سبب می شود تا بطری آب و نوشیدنی در جای خود ثابت باشد و به محیط اطراف ریخته نشود. در نتیجه مزیت های زیادی دارد و وجود آن در ساختار حلقه شنا بادی منحصر به فرد و مفید واقع شده است. این محصول دارای رنگبندی زیبا و فانتزی می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. در ساختار آن تکیه گاه استاندارد و بادی وجود دارد که می تواند راحتی افراد را مهیا سازد و برای قرار گیری بر روی سطح آب و نشستن بر روی محصول مناسب می باشد. در نتیجه می توان تعادل خود را حفظ کرد و در طی مدت زمان طولانی تعادل را برقرار ساخت و از به وجود آمدن این شرایط لذت برد. حلقه شنا بادی برای رده سنی بزرگسال می باشد و تحمل وزن بالایی دارد تا افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن حضور داشته باشند و تفریحات مهیج آبی داشته باشند. خرید حلقه شنا بادی تکیه گاه دار بزرگسال رنگی با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 برندبست وی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول118 سانتی متر
 عرض 118 سانتی متر
ضخامت 0.44 میلی متر
 جنس رویهپی وی سی شفاف
 جنس بخش کناریپی وی سی
 جنس کفپی وی سی مقاوم
 پمپ
 نوع پمپ -
دریچه 2 عدد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای دستگیره تعادل
دارای جالیوانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...