حلقه شنا

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی طرح Stained Glass

از {{model.count}}

Bestway 36232

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی طرح Stained Glass یکی از برترین نمونه ها در میان انواع حلقه شنا بادی بزرگسال است که توسط شرکت مشهور بست وی تولید شده و دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران می باشد. این حلقه شنا به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و دارای یک دریچه باد می باشد. شما پس از استفاده نیز به راحتی می توانید محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول برای استفاده در استخر ها و انواع آب های آرام و دریاچه ها مناسب است و با ایجاد محیطی ایمن، لذت بی نظیری را از قرار گیری بر سطح آب به شما هدیه می کند.

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی

از ویژگی های این حلقه شنا بادی طراحی خاص و منحصر به فرد آن می باشد. این محصول طراحی جالبی دارد و در طراحی آن از رنگ های شاد و فانتزی استفاده شده است. اگر از پهلو به این حلقه شنا نگاه کنید سطح بالایی آن به صورت شفاف و شیشه ای می باشد و بخش داخلی محصول به صورت رنگارنگ دیزاین شده است. این حلقه شنا بادی ابعادی استاندارد داشته و تحمل وزن بالایی دارد به طوری که برای استفاده افراد بزرگسال مناسب است و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، به خوبی تا سال ها شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه حجم کوچکی را دارا است به طوری که فضای کمی را اشغال می کند و در مسافرت ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد.

برای خرید حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی طرح Stained Glass با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 119 سانتی متر
 سنین مورد استفاده بالای 12 سال
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*20*4 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 طراحی شیشه ای و زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...