حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل کهکشانی دستگیره دار

از {{model.count}}

intex 56267

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل کهکشانی دستگیره دار یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که با طراحی زیبا و خاص توانسته محبوبیت بالایی را در میان افراد کسب کند. این محصول با برخورداری از کیفیت ایده آل، به خوبی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این حلقه شنا بادی یکی از برترین نمونه ها در میان سایر محصولات این دسته می باشد و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل کهکشانی

این محصول به صورت گرد و با یک دریچه باد تولید شده است که توسط آن می توان به راحتی و در زمانی کوتاه حلقه شنا بادی را باد زده و یا پس از استفاده تخلیه کرد. این محصول دارای دو دستگیره سفید رنگ نیز می باشد که برای حفظ تعادل بهتر بر روی آب کاربرد دارد و هم چنین با استفاده از این دستگیره ها می توان بر روی حلقه شنا بادی نشسته و از آن به عنوان یک شناور بادی روی آب استفاده نمود. این محصول به صورت آبرنگی طراحی شده است و طیف جذابی از رنگ بنفش بر روی بدنه آن دیده می شود. شما می توانید به راحتی از این محصول در استخر ها و دریاچه هایی با آب آرام استفاده کرده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید و هم چنین پس از راه اندازی این حلقه شنا بادی را بر روی زمین نکشید. هم چنین مانع از پریدن کودکان بر روی بدنه حلقه شنا بادی شوید. 

در صورت تمایل به خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل کهکشانی دستگیره دار با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...