حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل هندوانه دستگیره دار

از {{model.count}}

intex 56261

تعداد
نوع
590,000
455,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل هندوانه دستگیره دار یکی دیگر از محصولات جدید ارائه شده توسط شرکت بی نظیر اینتکس است که با طراحی جذاب و زیبا توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد و با برخورداری از کیفیت ایده آل، رضایت صد درصدی خریداران را کسب کرده است. این حلقه شنا بادی یکی از بهترین نمونه ها با طراحی تابستانی بوده که با ظاهری زیبا و جذاب، مورد پسند افراد قرار می گیرد.

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس مدل هندوانه

این حلقه شنا بادی با رنگ زمینه سبز رنگ می باشد که بر روی آن تصاویر جذاب و زیبایی به صورت فانتزی از هندوانه طراحی شده است. در دو طرف محصول نیز دستگیره های سفید رنگی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان تعادل را بهتر بر روی آب حفظ کرده و از افتادن به داخل آب جلوگیری کرد. هم چنین با استفاده از این دستگیره می توان از این محصول به عنوان شناور بادی روی آب استفاده نمود و بر روی شناور آبی نشست و از شناور ماندن بر سطح آب لذت برد. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. اما لازم است تا اشیای تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید و محصول را پس از راه اندازی، بر روی زمین نکشید. شما پس از راه اندازی می توانید به خوبی این حلقه شنا بادی را از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. و یا دور بدن فرد قرار داده و به داخل آب وارد شوید. به این ترتیب از کشیدن آن و برخورد محصول با دیوار و یا سطوح تیز جلوگیری خواهد شد.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل هندوانه دستگیره دار با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...