حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل رنگین کمان

از {{model.count}}

Intex 58202

تعداد
نوع
780,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل رنگین کمان یکی از محصولات جذاب و بی نظیر تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که با ابعادی استاندارد و مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این حلقه شنا بادی به صورت رنگی با طراحی شاد ساخته شده است که مورد پسند کودکان قرار گرفته و ظاهری بسیار عالی دارد.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل رنگین کمان

این محصول دارای دو دستگیره نیز در دو طرف می باشد که برای استفاده راحت تر محصول مناسب است. با استفاده از این دستگیره ها می توان به راحتی از این محصول استفاده کرد و کودک می تواند به راحتی تعادل خود را حفظ کند. این محصول به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد. البته با توجه به وجود دستگیره ها، کودک می تواند بر روی حلقه شنا بادی نیز بنشیند و مانند شناور های بادی روی آب از آن استفاده کند. این محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه است که توسط آن به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و پس از استفاده نیز می توانید حلقه شنا بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و به حالت اولیه بازگردد. برای راه اندازی این محصول لازم است تا از یک پمپ باد کمک بگیرید. ابتدا فضای مناسبی را انتخاب کرده و محصول را در آن جا باز کنید. سپس می توانید به راحتی آن را توسط پمپ باد راه اندازی کنید. در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس حمل نمایید و از کشیدن حلقه شنا بادی بر روی زمین خودداری کنید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل رنگین کمان با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 پمپ 
تحمل وزن  100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...