حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل دستگیره دار زرد

از {{model.count}}

Intex 59258

تعداد
نوع
215,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل دستگیره دار زرد در گروه انواع حلقه شنا بادی مخصوص کودکان است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و از طراحی مناسب و ظاهری زیبا برخوردار می باشد. این حلقه شنا بادی به رنگ زرد تولید شده و بدنه ای به صورت تک رنگ دارد. در دو طرف این حلقه شنا بادی دو دستگیره سفید رنگ تعبیه شده است که توسط آن می توان به راحتی تعادل را بر روی آب حفظ کرد. و یا به جای قرار دادن حلقه شنا بادی دور بدن کودک، کودک می تواند بر روی این محصول نشسته و مانند شناور بادی روی آب از این محصول استفاده نماید.

حلقه شنا بادی اینتکس دستگیره دار زرد

این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به خوبی بر روی آب قرار گرفته و از افتادن کودک در داخل آب جلوگیری می کند. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، به سادگی دچار آسیب نمی شود و می توان آن را به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار داد. با توجه به ابعاد و تحمل وزن این حلقه شنا بادی، محصول بازه سنی زیادی را شامل می شود و شما تا سال ها نیازی به خرید حلقه شنا جدید نخواهید داشت. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا نکات ساده ای را در هنگام استفاده از این محصول رعایت بفرمایید. از کشیدن این محصول بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری کرده و در زمان جا به جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه حلقه شنا بادی خودداری کنید و هم چنین مراقب باشید تا کودکان در خارج از آب بر روی بدنه حلقه شنا بادی پرش نکنند.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل دستگیره دار زرد با قیمتی ارزان و کیفیت بالا با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصول زرد
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...