حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل برگ نخل

از {{model.count}}

intex 58263

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل برگ نخل محصولی جذاب و جدید با ابعادی استاندارد و تحمل وزن بالا است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و در گروه بهترین محصولات این شرکت قرار دارد. بر روی بدنه این محصول تصاویر زیبا و جذابی از برگ های نخل وجود دارد که زیبایی بی نظیری به محصول بخشیده است. وجود دو دستگیره سفید رنگ در دو طرف این محصول نیز کمک می کند تا بتوان به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید و مانع از افتادن شما به داخل آب خواهد شد. 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح برگ نخل

یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم با کیفیت بسیار بالا می باشد. به طوری که استحکام بسیار بالایی در برابر آسیب داشته و به خوبی ضربه های ناشی از بازی های کودکان را تحمل می کند. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرده و از داشتن این محصول و شناور ماندن برروی آب لذت برد. این محصول وزن بسیار کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. به همین دلیل با وجود ابعاد بسته بندی کوچک، می توان این حلقه شنا بادی را در مسافرت ها نیز به همراه خود برد و در آب های آرام و دریاچه ها و استخر ها از آن استفاده نمود. محصول فوق طول عمر بالایی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. در صورت رعایت نکات ساده ای در نگه داری از این محصول تا سال ها نیازی به خرید حلقه شنا بادی جدید نخواهید داشت.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل برگ نخل با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...