حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل اقیانوسی دستگیره دار

از {{model.count}}

intex 56267

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل اقیانوسی دستگیره دار یکی از جدیدترین نمونه های حلقه شنا بادی است که با طراحی جذاب مورد علاقه خریداران قرار دارد. این حلقه شنا بادی از طراحی زیبایی برخوردار است و بدنه ای به رنگ آبی دارد که طرح هایی از امواج اقیانوس بر روی آن وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان می کند. این حلقه شنا بادی به گونه ای طراحی شده است که هم برای دختران و هم برای پسران مناسب بوده و هدیه ای جذاب برای علاقه مندان به تفریحات آبی محسوب می شود.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح اقیانوسی

این محصول بی نظیر برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب بوده و می توان آن را به راحتی در استخر ها و آب های آرام مورد استفاده قرار داد. در صورت مسافرت به دریاچه هایی با آب های آرام نیز می توانید به راحتی این محصول را به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. این حلقه شنا بادی وزن بسیار کمی دارد و به راحتی می توان آن حمل کرد. هم چنین در حالت تخلیه و بسته بندی نیز فضای کمی را اشغال می کند که به راحتی در میان لوازم سفری قرار می گیرد. برای راه اندازی این محصول می توانید از یک پمپ باد استفاده کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه آماده استفاده نمایید. این حلقه شنا بادی کیفیتی بی نظیر دارد و به راحتی می توان آن را در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن به راحتی دچار آسیب نشده و مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. از این رو استحکام زیادی دارد و به راحتی تا سال ها قابل استفاده است.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل اقیانوسی دستگیره دار یکی از محصولات بی نظیر موجود در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...