حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل آناناس دستگیره دار

از {{model.count}}

intex 56261

تعداد
نوع
590,000
380,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل آناناس دستگیره دار یکی دیگر از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این محصول ویژه که توسط شرکت مشهور و با تجربه اینتکس طراحی شده است، دارای ساختاری کاملا حرفه ای بوده که به خوبی بر روی سطح آب شناور می شود و مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب خواهد شد. ابعاد استاندارد این استخر و تحمل وزن بالای آن موجب شده تا این محصول برای استفاده نوجوانان و جوانان مناسب باشد و بتوان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد.

این محصول به رنگ زرد تولید شده است و بر روی آن تصاویر فانتزی و زیبایی از آناناس وجود دارد. این محصول برای استفاده در فضاهایی مانند استخر و دریاچه هایی با آب های آرام مناسب است. محصول فوق وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه از ابعاد بسیار کوچکی بهره مند می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان آن در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در میان لوازم سفری قرار دهید. این محصول دارای کیفیت ویژه ای است که از بهترین نوع وینیل ساخته شده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. حتی قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز آسیبی به بدنه حلقه شنا بادی وارد نمی شود و این محصول طول عمر زیادی دارد. تنها لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و پس از راه اندازی حلقه شنا بادی را بر روی زمین نکشید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل آناناس دستگیره دار با قیمت ارزان به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...