حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس مدل آبرنگی با دستگیره

از {{model.count}}

intex 56267

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل آبرنگی با دستگیره محصولی زیبا و منحصر به فرد است که برای استفاده نوجوانان طراحی شده و دارای ظاهری جذاب با ویژگی های عالی می باشد. این محصول ابعادی استاندارد دارد به طوری که به خوبی وزن فرد را تحمل کرده و بر روی آب قرار می گیرد. توسط این حلقه شنا بادی کودکان می توانند به راحتی بر روی آب به صورت شناور باقی بمانند و یا در تفریحات آبی با ایمنی کامل در کنار والدین لحظات شادی را تجربه کنند.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح آبرنگی

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی برخورداری از دستگیره های سفید رنگ در دو طرف محصول است. با استفاده از این دستگیره ها به خوبی می توانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید و از افتادن به داخل آب جلوگیری کنید. هم چنین این دستگیره ها دارای مقاومت بالایی هستند و کیفیت بالایی دارند. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این محصول دارای استحکام بالایی است و طول عمر زیادی دارد. این حلقه شنا بادی به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است. برای حفظ کیفیت این حلقه شنا بادی و برخورداری از طول عمر بالا، لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی حلقه شنا بادی شوید. هم چنین پس از راه اندازی این حلقه شنا باید محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل آبرنگی با دستگیره با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...