حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس فسفری بزرگ

از {{model.count}}

Intex 59262

تعداد
نوع
280,000
225,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس فسفری بزرگ یکی از گزینه های عالی برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و در طراحی و تولید آن تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شده است. این محصول خاص و جذاب برای دختران و پسران مناسب بوده و هدیه ای مناسب برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود. با تهیه این محصول برای عزیزانتان می توانید ایمنی آن ها را در داخل آب تأمین کرده و فضایی مناسب برای آن ها فراهم کنید.

حلقه شنا بادی اینتکس فسفری بزرگ

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و تحمل وزن خوبی دارد. بدنه این محصول از وینیل می باشد که مقاومت بالایی داشته و به راحتی می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این محصول با بهره مندی از کیفیت ایده آل، طول عمر بالایی دارد و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. بدنه این محصول ضد حساسیت است و برای کودکانی با پوست های حساس ایجاد مشکل نمی کند. هم چنین وزن کم این حلقه شنا بادی خللی در حرکت افراد ایجاد نکرده و هم چنین حمل و جابه جایی آن را آسان کرده است. این محصول در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به این ترتیب می توان آن را به راحتی در فضاهای گوناگون به همراه خود برد. محصول فوق برای استفاده در استخر ها و دریاچه هایی با آب آرام مناسب است.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس فسفری بزرگ با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی فسفری
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...