حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار نارنجی

از {{model.count}}

intex 59251

تعداد
نوع
400,000
360,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار نارنجی محصولی جدید از شرکت اینتکس است که با توجه به ابعاد و تحمل وزن مناسب، برای استفاده کودکان با سنین بالاتر و نوجوانان طراحی شده است. این حلقه شنا بادی یکی از زیباترین نمونه ها بوده و به همین دلیل مورد علاقه افراد قرار دارد. این محصول را می توان به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی کرد و مورد استفاده قرار داد. بر روی بدنه این حلقه شنا بادی یک دریچه باد قرار دارد که با استفاده از آن محصول راه اندازی شده و پس از استفاده نیز تخلیه می شود.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح گلدار نارنجی

این محصول برای استفاده در استخر ها و آب های آرام طراحی شده است تا کودک بتواند به سادگی و با ایمنی کامل بر روی آب بازی کرده و نگرانی از بابت فرو رفتن کودک به داخل آب نداشته باشید. این محصول با شناور ماندن بر سطح آب، به خوبی ایمنی کودک را تأمین می کند و فضایی مناسب برای بازی ایجاد خواهد کرد. بدنه این محصول از وینیل ساخته شده است که ضخامت استاندارد دارد. به طوری که ضمن داشتن استحکام بسیار بالا، در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت خوبی دارد و به علاوه از انعطاف بالایی بهره مند است. به گونه ای که بتوان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرده و تا سال ها نیازی به خرید مجدد حلقه شنا بادی نخواهید داشت. این محصول با برخورداری از بدنه ای ضد حساسیت، برای پوست های حساس نیز ایجاد مشکل نمی کند و بهترین گزینه برای استفاده کودکان محسوب می شود.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار نارنجی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را مطرح نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.35 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیآبی ، نارنجی ، بنفش
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...