حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار بنفش

از {{model.count}}

Intex 59251

تعداد
نوع
400,000
360,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار بنفش محصولی جذاب و زیبا از شرکت بزرگ اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده است و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد که کودکان و نوجوانان می توانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند. محصول فوق به خوبی دور بدن کودکان قرار می گیرد و با ایجاد فضایی مناسب، امکان استفاده آسان را به کودک می دهد.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار بنفش

این محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه بوده که توسط آن به راحتی می توان حلقه شنا بادی را راه اندازی کرد. هم چنین می توانید به راحتی این محصول را پس از استفاده نیز تخلیه کنید. این حلقه شنا بادی دارای وزن بسیار کمی است که به راحتی قابل حمل بوده و هم چنین در حالت تخلیه نیز فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب به راحتی می توان آن را در مسافرت ها به همراه خود برد و در دریاچه ها با باد زدن آن، فضایی مناسب برای بازی های کودکان ایجاد کرد. این حلقه شنا بادی طراحی زیبایی داشته و دارای زمینه ای به رنگ بنفش است. بر روی آن نیز گل های سفید رنگی وجود دارد که زیبایی محصول را افزایش می دهد. حلقه شنای بادی دارای دوام و طول عمر بالایی است و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. بدنه این محصول با قرار گیری در برابر آفتاب، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشده و به خوبی کیفیت خود را حفظ می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار بنفش با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.35 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیآبی ، نارنجی ، بنفش
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...