حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی

از {{model.count}}

Intex 59251

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی یکی از جذاب ترین محصولات جدید اینتکس است که برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این حلقه شنا بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بوده و با برخورداری از کیفیت عالی، توانسته رضایت خریداران را کسب کند. این حلقه شنا بادی دارای زمینه ای از طیف های مختلف رنگ آبی است که بر روی آن تصاویری از گل های سفید نقش بسته که زیبایی بی نظیری را به وجود آورده است. این محصول برای هر دو گروه دختران و پسران مناسب بوده و هدیه ای جذاب نیز برای کودکان علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی

یکی از ویژگی های این حلقه شنا بادی برخورداری از کیفیت بالا است. این حلقه شنا بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. راه اندازی و تخلیه مکرر بر روی کیفیت این محصول اثر نداشته و این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نمی شود. به دلیل برخورداری از کیفیت عالی، این محصول تا سال ها قابل استفاده بوده و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. تنها کافی است نکات ساده ای را در نگه داری از این محصول را رعایت کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خوداری کرده و مراقب باشید تا کودک بر روی بدنه حلقه شنا بادی پرش نکند. پس از راه اندازی نیز از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.35 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیآبی ، نارنجی ، بنفش
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...