حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گرداب دستگیره دار

از {{model.count}}

Intex 59256

تعداد
نوع
390,000
265,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گرداب دستگیره دار یکی دیگر از جدیدترین محصولات اینتکس است که با طراحی زیبا و جذاب، توانسته به خوبی مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار بگیرد و فروش بالایی را از آن خود کند. این حلقه شنا بادی از طراحی زیبایی بهره مند است به طوری که به راحتی توجه کودکان را جلب کرده و به یکی از پرفروش ترین نمونه ها تبدیل شده است. بدنه این محصول به صورت رنگارنگ بوده و در دو طرف آن دستگیره هایی سفید رنگ تعبیه شده است که ایمنی بیش تر کودک را تضمین کرده و مانع از افتادن او به داخل آب خواهد شد. 

حلقه شنا بادی طرح گرداب

این محصول ساخت شرکت اینتکس بوده و از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است. به این ترتیب می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. بدنه این محصول علاوه بر داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار، انعطاف بالایی نیز دارد و به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. هم چنین بدنه این محصول در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم بوده و می توان به راحتی آن را در برابر آفتاب مورد استفاده قرار داد. برای حفظ کیفیت و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه حلقه شنا بادی لازم است تا از برخورد اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و هم چنین پس از راه اندازی و باد زدن حلقه شنا، محصول را بر روی زمین نکشید و برای جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس حمل کنید. 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گرداب دستگیره دار یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های محصولات اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به عنوان مرکز عرضه محصولات اینتکس به فروش می رسد.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی قرمز _ آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...