حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگسال

از {{model.count}}

intex 58263

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگسال یکی از جدیدترین محصولات شرکت بزرگ اینتکس است که با طراحی حرفه ای برای استفاده افراد در فضاهایی مانند استخر و آب های آرام مانند دریاچه ها طراحی شده است. با این محصول می توانید به راحتی به تفریحات آبی پرداخته و از بازی در داخل آب لذت ببرید. این حلقه شنا بادی به خوبی بر روی آب شناور می شود و می توان از آن به آسانی استفاده کرد. این محصول مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب شده و با طراحی جذاب و کیفیت بی ظنیر بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو

این حلقه شنا بادی ابعادی استاندارد داشته و تحمل وزن بالایی دارد. برای استفاده از این محصول کافی است تا آن را در فضایی مناسب و به دور از اشیای تیز از بسته بندی خارج کنید و توسط یک پمپ باد، باد بزنید. به این ترتیب می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه محصول را استفاده نمایید. در دو طرف این حلقه شنا بادی دو دستگیره سفید رنگ موجود است که توسط آن می توانید مانع از فرو رفتن به داخل آب شوید. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد که تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد. این محصول در اثر استفاده مکرر و راه اندازی و تخلیه به صورت مداوم نیز دچار آسیب نشده و به راحتی تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگسال با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول بی نظیر را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید. 

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...