حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شاین دار طلایی

از {{model.count}}

intex 56274

تعداد
نوع
870,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شاین دار طلایی یکی از زیباترین نمونه های حلقه بادی است که با ارزان ترین قیمت در نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس به نام سنتر اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی از طراحی جذابی برخوردار است که مورد پسند اغلب افراد بوده و فضایی زیبا و شگفت انگیز را ایجاد می کند. این محصول بسیار زیبا بوده و دارای طراحی جذابی است که جلوه بی نظیری بر روی آب دارد و تلألو درخشان آن بر روی آب شما را شگفت زده می کند.

حلقه شنا بادی اینتکس شاین دار طلایی

یکی از ویژگی های این محصول دارا بودن کیفیت بی نظیر است. این محصول کیفیتی ایده آل داشته و از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. به طوری که به راحتی دچار آسیب نشده و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است. این محصول در برابر ضربه های وارد شده در هنگام استفاده بسیار مقاوم بوده و می توان آن را به راحتی در فضاهایی مانند استخر ها و آب های آرام دریاچه ها مورد استفاده قرار داد. یکی از ویژگی های بارز این حلقه شنا بادی، طراحی آن است که به صورت شفاف با شاین طلایی فوق العاده زیبایی می باشد. این محصول طول عمر بالایی دارد و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. لازم است تا از این حلقه شنای بادی به خوبی استفاده کنید تا به بدنه آن آسیبی وارد نشود. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. از پریدن کودکان در خارج از آب بر روی حلقه شنای بادی نیز جلوگیری نمایید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح شاین دار طلایی با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 860 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...