حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح سبز بزرگ

از {{model.count}}

Intex 59262

تعداد
نوع
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح سبز بزرگ محصولی منحصر به فرد برای استفاده کودکان و نوجوانان است که با طراحی ساده و جذاب خود توانسته نظر افراد را جلب کند و به یکی از پرفروش ترین نمونه های حلقه شنا بادی تبدیل شود. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و سطحی به رنگ سبز دارد. این محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه می باشد که در هنگام استفاده می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه آن را راه اندازی کرده و در داخل آب قرار دهید.

حلقه شنا بادی اینتکس سبز بزرگ

برای استفاده از این محصول لازم است تا آن را توسط یک پمپ باد راه اندازی کنید. سپس محصول را دور بدن کودک قرار داده و یا از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید. این حلقه شنا بادی به خوبی ایمنی شما را بر روی آب حفظ کرده و توسط آن می توان به راحتی بر روی آب به صورت شناور باقی ماند. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی حلقه شنا بادی را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول وزن کمی نیز دارد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است و بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها در دریاچه های آرام می باشد. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا طول عمر زیادی داشته باشد و تا سال ها بتوان با همان کیفیت اولیه از آن استفاده کرد. هم چنین این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و بدنه ای مقاوم و با استحکام بالا دارد.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح سبز بزرگ یکی از برترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. برای تهیه این محصول با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این حلقه شنا بادی را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی سبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...