حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی

از {{model.count}}

intex 56265

تعداد
نوع
465,000
400,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی محصولی جدید و جذاب است که برای استفاده در آب های آرام خصوصا استخر ها و دریاچه هایی با آب های آرام است که با طراحی زیبا و جذاب تولید شده و می توان آن را یکی از برترین نمونه های حلقه شنا بادی معرفی کرد. این حلقه شنا بادی طراحی فانتزی و بسیار زیبایی دارد به طوری که توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و فروش بالایی را از آن خود نماید. این محصول به شکل یک دونات صورتی رنگ بسیار جذاب و فانتزی طراحی شده است و برای افراد از جذابیت بالایی برخوردار می باشد.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی

به دلیل طراحی ظاهری جذاب این محصول، محبوبیت بالایی در میان خریداران داشته و با برخورداری از کیفیت بالا، توانسته رضایت خاطر خریداران را کسب کند. این حلقه شنا بادی از وینیل ساخته شده است که انعطاف بالایی دارد. این نوع از مواد اولیه دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. به همین دلیل می توان تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد. این محصول به خوبی بر روی آب به صورت شناور می ماند و فضایی ایمن و جذاب برای تفریحات آبی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید زیرا وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب در دریاچه های آرام و یا استخر ها به راحتی می توان آن را به همراه داشت و از استفاده آن لذت برد.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 94 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...