حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار صورتی

از {{model.count}}

Intex 59258

تعداد
نوع
215,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار صورتی محصولی جدید و جذاب از شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی یکی از برترین نمونه های این محصولات بوده که با برخورداری از ابعادی استاندارد و طراحی حرفه ای، امکان استفاده به عنوان شناور بادی روی آب را نیز دارد. محصول فوق به رنگ صورتی جذاب و تک رنگ تولید شده است که با زیبایی ظاهری، به خوبی توجه افراد را جلب می کند. هم چنین به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده، توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد.

حلقه شنا بادی صورتی اینتکس

این محصول دارای دو دستگیره در دو طرف می باشد که موجب می شود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این دستگیره ها برای حفظ راحت تر تعادل شما بسیار کاربردی بوده و هم چنین با استفاده از آن ها می توان به راحتی بر روی حلقه شنا نشست و به صورت شناور بادی نیز از آن استفاده نمود. از ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد. این حلقه شنا بادی دارای کیفیت بالایی بوده که تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد و طول عمر زیادی دارد. البته برای حفظ کیفیت و برخورداری از طول عمر بالا، لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. هم چنین مراقب باشید تا کودکان بر روی زمین بر روی حلقه بادی پرش نکنند تا محصول دچار آسیب نشود.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دستگیره دار صورتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصول صورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...