حلقه شنا

حلقه شنا بادی اینتکس طرح توت فرنگی دستگیره دار

از {{model.count}}

intex 56261

تعداد
نوع
590,000
425,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح توت فرنگی دستگیره دار یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در مرکز تخصصی فروش محصولات اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به خوبی فضای مناسبی را برای استفاده نوجوانان فراهم می کند و توسط آن می توان به راحتی بر روی آب به صورت شناور باقی ماند. 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح توت فرنگی دستگیره دار

این محصول بهترین گزینه برای هدیه دادن به نوجوانان علاقه مند به تفریحات آبی می باشد. افراد توسط این حلقه شنا بادی می توانند به راحتی در سطح آب به صورت شناور بمانند و از بازی و تفریحات آبی لذت ببرند. این محصول دارای دو دستگیره سفید رنگ می باشد که با استفاده از آن می توان به راحتی تعادل را بر روی آب حفظ کرد و از افتادن به داخل آب جلوگیری نمود. این محصول زمینه ای به رنگ صورتی داشته و بر روی آن تصاویر زیبا و جذابی از توت فرنگی به صورت فانتزی وجود دارد. این محصول بدنه ای از جنس وینیل دارد که مقاومت خوبی در برابر آسیب داشته و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. با قرار گیری این محصول در برابر نور خورشید، محصول دچار آسیب نشده و در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی های کودکان نیز مقاومت خوبی دارد. این محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه است که توسط آن می توان به راحتی حلقه شنا بادی را راه اندازی کرده و پس از استفاده نیز به راحتی آن را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح توت فرنگی دستگیره دار با قیمت ارزان با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...