حلقه شنا

حلقه شنا بادی اصل اینتکس مدل نخل

از {{model.count}}

intex 58263 palm tree

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اصل اینتکس مدل نخل به دلیل داشتن قطر بزرگ و مناسب می تواند برای رده سنی مختلف استفاده شود و برای آن ها مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. این محصول گزینه ای مناسب برای تفریحات مهیج آبی است و امکان حضور راحت افراد در محیط های آبی را ایجاد می کند و می تواند در زمان مسافرت و گردش همراه افراد باشد تا بتوانند به وسیله آن در سطح آب های آرام حضور پیدا کنند. محصول مورد نظر ساده می باشد و از طرح های چاپی بر روی خود برخوردار است که زیبایی زیادی را ایجاد کرده است و دارای رنگ های شاد و منحصر به فرد می باشد. 

خرید حلقه شنا بادی اصل اینتکس مدل نخل ارزاناین محصول خاص پر فروش نیز می باشد که افراد زیادی را به خود جذب  می کند و می تواند رضایت مخاطب را نیز به دنبال داشته باشد. این محصول مانند تمامی محصولات بادی دارای بدنه ای توخالی می باشد که تنها از باد پر شده است و دارای وزن کم نیز بوده است. به طوری که در زمان پر بودن از باد نیز وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می گردد. در این صورت برای رفتن به مسافرت و گردش نیز مناسب می باشد و با رسیدن به مکان مورد نظر تنها با یک پمپ باد دستی و ساده راه اندازی می گردد. این حلقه شنا بادی برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس است که با قیمت مناسب نیز روانه بازار شده است تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند توان خرید محصول را داشته باشند و از داشتن آن بهره برداری کنند. این محصول در حالت خالی بودن از باد نگه داری می شود و بدنه ای تاشو دارد و می تواند فضای کمی را اشغال کند. به این ترتیب در بسته بندی کوچک نیز نگه داری می شود تا بدنه دچار آسیب نشود و بتوان از آن بهره مند شد. به جهت خرید آسان حلقه شنا بادی اصل اینتکس مدل نخل تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...