حلقه شنا

حلقه شنا بادی اصل اینتکس طرح پر

از {{model.count}}

intex 58263 feather

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اصل اینتکس طرح پر به جهت حضور آسان در محیط های آبی ساخته شده است که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که می توان با اطمینان کامل از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است و بدنه ای ضخیم را شامل می شود که در برابر عوامل محیطی سازگاری زیادی دارد. به طور مثال قابلیت استفاده در فضای باز و در معرض تابش خورشید را دارد و در دراز مدت دچار رنگ پریدگی و پس دادن رنگ به محیط نمی شود و می تواند ظاهر زیبای خود را حفظ کند. همچنین طرح های چاپی و زیبایی که بر روی بدنه وجود دارد سبب شده است که زیبایی زیادی ایجاد شود تا محصولی فانتزی و خاص به افراد ارائه گردد و بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد. 

خرید حلقه شنا بادی اصل اینتکس طرح پر ارزانحلقه شنا بادی محصولی مسافرتی است که به راحتی در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می توان آن را حمل و جا به جا نمود. به این ترتیب در کنار سایر وسایل مسافرتی به راحتی جای می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به درستی همراه افراد باشد تا با رسیدن به مکان مورد نظر تنها با در دست داشتن پمپ باد راه اندازی گردد. بدنه ضخیم محصول در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد اما با برخورد اشیاء تیز دچار پارگی می گردد که در برخی موارد نمی توان بدنه را ترمیم نمود. اما به صورت کلی با داشتن چسب و وصله تعمیرات می توان نسبت به ترمیم بدنه اقدام کرد تا مجدد برای استفاده اماده گردد و از روند خرابی کلی جلوگیری شود. حلقه شنا بادی قیمت مناسبی نیز دارد تا بتوان با توان مالی خود نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد. خرید حلقه شنا بادی اصل اینتکس طرح پر با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...