جلیقه شنا

جلیقه شنا بادی کودک مدل اعداد

از {{model.count}}

intex 58660

تعداد
نوع
255,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک مدل اعداد یکی از جدید ترین محصولات تولید شده در شرکت اینتکس است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار افراد می باشد و از بدنه ای با ضخامت زیاد تشکیل شده است. به طوری که می تواند برای کودکان در زمان آموزش شنا کاربرد داشته باشد و سبب عدم فرو رفتن آن ها به داخل آب گردد. در نتیجه گزینه ای دلخواه است که با مزیت های زیاد در اختیار افراد می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. جلیقه شنا بدنه ای بادی و توخالی دارد که وزن سبک را شامل می شود و می تواند در سطح آب باقی بماند و به آن فرو نرود. 

خرید جلیقه شنا بادی کودک مدل اعداد ارزاناین محصول سبب تامین تعادل کودکان نیز می شود و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرده و برای مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشته باشند. برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش تنها کافی است بدنه از باد خالی شود و به صورت کلی تخلیه گردد تا بدنه تاشو شود و بتوان در مکانی دیگر قرار گیرد. در این حالت محصول کمجا و منحصر به فرد می شود و می تواند در کنار سایر وسایل ضروری سفر قرار گرفته و در زمان نیاز مورد بهره برداری قرار گیرد. برای راه اندازی جلیقه شنا بادی تنها به یک پمپ باد ساده و دستی نیاز است تا بتوان با کم ترین انرژی محصول را باد کرد و برای استفاده آماده نمود. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی بر روی بدنه کودکان قرار می گیرد و حمل آن توسط کودکان نیز آسان می باشد و آن ها را دچار هیچ مشکلی نمی کند. به این ترتیب تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند به بهترین شکل کارایی داشته باشد. به جهت انتخاب و خرید جلیقه شنا بادی کودک مدل اعداد با قیمت مناسب و کیفیت اصل به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 280 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها  مناسب کودکان
 رنگ زرد
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...