جلیقه شنا

جلیقه شنا بادی کودک قرمز اینتکس

از {{model.count}}

intex 58671

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک قرمز اینتکس که برای حضور در محیط های آبی لازم و ضروری می باشد با قیمت ارزان در فروشگاه های معتبر موجود است و می تواند مزیت های زیادی را ایجاد کند. این محصول دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد که با داشتن کیفیت بالا و ضخامت زیاد می توان با خیالی آسوده برای فرزندان خود تهیه نمود و آن ها را در محیط های آبی قرار داد تا به تفریحات خود برسند و یا این که به آموزش شنا بپردازند. از این رو گزینه ای مناسب است که با بدنه بادی و توخالی و داشتن وزن کم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و سبب ایجاد تعادل در کودکان در محیط های آبی شود.

خرید جلیقه شنا بادی کودک قرمز اینتکس ارزان به این ترتیب برای خرید این محصول می توان اطمینان کامل را داشت که برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر گرفته شده است و توانسته ساعات خوشی را برای کودکان رقم بزند و بدون ایجاد حساسیت برای کودکان مورد بهره برداری قرار می گیرد. جلیقه شنا بادی برای رده سنی کودک مناسب به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد که به دلیل توخالی بودن محصول و خالی کردن آن از باد فضای کمی را اشغال می کند و قابلیت حمل آسان دارد. به این ترتیب به راحتی در کنار سایر وسایل قرار می گیرد و می تواند در زمان نیاز به راحتی نیز راه اندازی گردد. تنها به وسیله انواع پمپ باد بدنه راه اندازی می شود و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند تا در محیطی ایمن و استاندارد بتوان کودکان را به تفریحات آبی مشغول کرد و یا این که آموزش شنا را برای آن ها میسر نمود. رنگ بدنه نیز مناسب روحیات کودکان می باشد که جذابیت زیادی دارد و افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. به جهت خرید جلیقه شنا بادی کودک قرمز اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...