لوازم شنا

جلیقه شنا بادی اینتکس سه تا پنج سال کودک

از {{model.count}}

intex 59661

تعداد
نوع
235,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی اینتکس سه تا پنج سال کودک از سری محصولات بادی و طبی برای حضور کودکان در محیط های آبی می باشد که دارای بدنه ای ضخیم است و با قابلیت راه اندازی آسان می تواند شرایط دلخواهی را برای علاقه مندان ایجاد کند. این محصول بدنه ای بادی و توخالی دارد که در زمان برخورد اشیاء تیز به آن به سرعت دچار پارگی و یا ایجاد سوراخ می شود. در این صورت می بایست از این برخورد ها جلوگیری کرد تا محصولی برای استفاده در طی سال های زیاد داشت و از داشتن آن بهره مند شد. در زمان نگه داری از محصول و یا حمل آن به مکانی دیگر می بایست در محیطی ایمن نگه داری شود تا از هر گونه آسیب در امان باشد و بتوان در زمانی دیگر متناسب با نیاز از محصول استفاده کرد. 

خرید جلیقه شنا بادی اینتکس سه تا پنج سال کودک ارزانبا رعایت نکات ایمنی در خصوص جلیقه شنا بادی سلامت آن تضمین می شود و طول عمر آن به خطر نمی افتد و می توان بدون هر گونه محدودیت و مشکل برای افراد انتخاب و خریداری شود. جلیقه بادی مد نظر برای رده سنی سه تا پنج سال است که دارای بند تنظیم سایز می باشد تا متناسب با سایز بدن کودکان اندازه گیری شود و بتوان بدون هر گونه محدودیت تن شود. در خصوصی طراحی این محصول نیز می توان به طرح زیبا و خاصی اشاره داشت که روی محصول را احاطه کرده است و در واقع طرح های چاپی و رنگی می باشد که در گذر زمان دچار مشکل نمی شود و رنگ آن نیز به بیرون نشت داده نمی شود. در نتیجه می توان با چنین ظاهری از محصول برای سال های زیاد استفاده کرد و شرایط را برای حضور کودکان در محیط های آبی مهیا ساخت. با این وجود آن ها به داخل آب فرو نمی روند و می توانند تعادل لازم را داشته باشند و در نهایت مزیت های زیادی را کسب کنند. خرید جلیقه شنا بادی اینتکس سه تا پنج سال کودک با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...