اسنورکل شنا

اسنورکل شنا اینتکس طوسی مدل Easy-Flow sport

از {{model.count}}

intex 55929

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا اینتکس طوسی مدل Easy-Flow sport به جهت تنفس آسان در محیط های آبی طراحی و تولید شده است که دارای ابعاد مناسب و کمجا می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و خرید آن را نهایی سازند. این محصول قابلیت های مختلف دارد و از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. به طوری که با داشتن آن می توان در طی سال های زیاد بهترین شرایط را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد. اسنورکل شنا برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است که انعطاف دارد و دچار شکستگی نمی شود. تنها می بایست در زمان حفظ و نگه داری از آن بدنه را به حرارت و شعله نزدیک نکرد تا بدنه آسیب پیدا نکند و همواره برای استفاده علاقه مندان آماده باشد. 

خرید اسنورکل شنا اینتکس طوسی مدل Easy-Flow sport ارزانکسانی که به دنبال تهیه این محصول می باشند می توانند از آن در زمینه شنا و غواصی استفاده کنند و سال های زیاد از داشتن آن بهره برداری نمایند. این محصول قابلیت اتصال به ماسک شنا را نیز دارد تا مجموعه ای حرفه ای و بی نقص ایجاد شود و بتوان بدون محدودیت و مشکل نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول مانع از ورود آب به داخل دهان در زمان شنا می شود و دارای سوپاپی است که این جلوگیری را انجام می دهد. همچنین دارای محفظه ای می باشد که آب ناچیزی که وارد دهان می شود را تخلیه کند. به این ترتیب امکان حضور در عمق آب وجود دارد و افراد می توانند در هر زمان از این محصول استفاده کنند و موقعیت استاندارد و ایمنی را کسب نمایند. اسنورکل شنا دارای رنگبندی متنوع می باشد که خریداران بر حسب سلیقه خود می توانند نسبت به خرید محصول اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید اسنورکل شنا اینتکس طوسی مدل Easy-Flow sport با کیفیت بالا و طول عمر زیاد به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...