مبل بادی

مبل بادی شاین دار گرد بنفش

از {{model.count}}

bestway 75115

تعداد
نوع
1,850,000
1,480,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی شاین دار گرد بنفش از سری محصولات برند و اصل می باشد که در نهایت کیفیت ساخته شده است تا افراد با خیالی آسوده بتوانند از داشتن این محصول لذت ببرند و به بهره برداری از آن بپردازند. مبل بادی دارای بدنه ای شفاف است که در داخل آن شاین وجود دارد و زیبایی چشمگیری را ایجاد کرده است. به همین خاطر است که می توان آن را برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک و یا محیط های دیگر استفاده کرد و بهترین موقعیت را ایجاد نمود. از ان جایی که محصول دارای ابعاد استاندارد می باشد برای رده سنی کودک و نوجوان مناسب است و دارای تحمل وزن متناسب با این رده سنی می باشد. در نتیجه والدین می توانند در صورت تمایل فرزندان خود محصول را با قیمت مناسب برای آن ها خریداری کنند و بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازند. 

خرید مبل بادی شاین دار گرد بنفش جدیداین محصول زیبا و خاص به رنگ بنفش طراحی شده است و برای علاقه مندان به این رنگ در نظر گرفته شده است تا آن ها بتوانند با رنگبندی محیط مد نظر آن را هماهنگ سازند و زیبایی و جذابیت ایجاد کنند. مبل بادی مد نظر دارای قابلیت حمل و جا به جایی آسان است چرا که راه اندازی آن به راحت ترین شکل ممکن انجام می گیرد و می توان بدون نیاز به سایر وسایل در مسافرت و گردش از  نشیمنی استاندارد و ایمن بهره مند شد. این محصول به وسیله تمامی پمپ های باد راه اندازی می گردد و به سرعت انجام می شود تا سطح طبی برای استراحت کودک و نوجوان مهیا گردد. در صورت خالی بودن بدنه از باد محصول تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در بسته بندی کوچک آماده حمل و جا به جایی گردد و افراد از آن در محیطی مناسب استفاده کنند. انتخاب و خرید مبل بادی شاین دار گرد بنفش توسط علاقه مندان تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح دار شاین دار
 جنس بخش کناری PVC شاین دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه سرخود
 بدنه ضد آب
وزن محصول 1.59 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...