مبل بادی

مبل بادی زیر پایی دار تکنفره دورنگ

از {{model.count}}

bestway 75053

تعداد
نوع
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایی دار تکنفره دورنگ به جهت ایجاد راحتی در موقعیت های مختلف ساخته شده است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می توان با خیالی آسوده در طی سال های زیاد از آن بهره برداری کرد. به جهت داشتن زیبایی ظاهری و طراحی بی عیب و نقص و اسپرت محصول می توان آن را در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار داد و توانست بهترین بهره برداری را از آن کسب کرد و در نهایت ساعات خوشی را نیز سپری نمود. این محصول دارای دو بخش اصلی می باشد که یکی نشیمن و دیگری زیر پایی می باشد. این دو در کنار هم بهترین شرایط را ایجاد می کنند و در زمان مطالعه و یا انجام کار های کامپیوتری استفاده می شود. 

خرید مبل بادی زیر پایی دار تکنفره دورنگ ارزانبه این ترتیب هم کارایی زیادی دارد و هم دارای مزیت های لازم جهت استفاده طولانی می باشد که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را سپری نمود. این محصول دو رنگ و زیبا می باشد که علاوه بر کارایی مناسب و بالا دارای ظاهری جذاب نیز بوده است که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. مبل بادی دارای بدنه ضد حساسیت می باشد و تکیه گاهی طبی و استاندارد دارد. در نتیجه کمر در زمان نشستن بر روی محصول دچار مشکل نمی شود و می تواند از بروز کمر درد نیز جلوگیری کند. به این ترتیب پا ها نیز بر روی زیر پایی قرار می گیرند و از بروز درد و خستگی جلوگیری می شود و می توان بدون هر گونه محدویت نسبت به داشتن این محصول در نقاط مختلف خانه بهره برداری کرد. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید مبل بادی زیر پایی دار تکنفره دورنگ می باشند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده که امکان خرید حضوری و غیر حضوری را ایجاد کرده است و می توان به راحتی خرید محصول را انجام داد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...