مبل بادی

مبل بادی تک نفره آبی رنگ بست وی

از {{model.count}}

bestway 75052 blue

تعداد
نوع
1,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره آبی رنگ بست وی از محصولات جدید عرضه شده توسط کمپانی بزرگ بست وی می باشد که با برخورداری از ویژگی های بی نظیر برای استفاده در منزل و محل کار ایده آل بوده و فضایی بسیار راحت و مناسب را برای نشستن شما ایجاد می کند. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و فضایی مناسب را برای نشستن در زمان مطالعه، گیم، تماشای تلوزیون و سایر فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند را برای شما فراهم می کند.

مبل بادی تک نفره بزرگسال بست وی

ارتفاع نشیمنگاه این مبل بادی مناسب بوده و در زمان نشستن و برخاستن فشار زیادی به زانو ها وارد نمی شود. هم چنین محصول دارای تکیه گاه کوچکی نیز می باشد که گودی کمر را پوشش می دهد و از ایجاد درد در این ناحیه جلوگیری می کند. بدنه این مبل بادی ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نشود. برای راه اندازی این محصول بر روی بدنه مبل بادی یک دریچه باد تعبیه شده است تا بتوانید به سادگی مبل بادی را راه اندازی نمایید. هم چنین این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید و حمل نمایید. در صورت عدم استفاده نیز این محصول را به راحتی تخلیه کرده و جمع کنید به این ترتیب فضای کمی را اشغال کرده و نیاز به محیط زیادی نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های این مبل بادی برخورداری از طول عمر بالا است که البته نیاز می باشد تا شما نکات ساده ای را در استفاده از آن رعایت بفرمایید.

برای خرید مبل بادی تک نفره آبی رنگ بست وی با ارزان ترین قیمت با ورود به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را به صورت کاملا اورجینال درب منزل دریافت کنید.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...