فروشگاه

جکوزی بادی گرد قطر 216 طرحدار اینتکس

از {{model.count}}

intex 28442

تعداد
نوع
63,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جکوزی بادی گرد قطر 216 طرحدار اینتکس از سری محصولات حرفه ای برای داشتن تفریحات آبی است که به وسیله آن می توان در داخل آب گرم بهترین اوقات را تجربه کرد. جکوزی بادی بدنه ای گرد دارد که قادر به قرار گیری در محیط های مختلف می باشد و جزو محبوب ترین ساختار ها برای استفاده افراد است. از این محصول در کنار استخر پیش ساخته و یا سایر استخر ها نیز استفاده می شود و قادر به ایجاد محیطی برای تمامی تفریحات آبی است. در نتیجه مزیت های زیادی دارد تا افراد به سمت خرید آن کشیده شوند و بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. جکوزی بادی مد نظر دارای تمامی تجهیزات لازم می باشد تا افراد با خرید آن نیازی به وسایل جانبی نداشته باشند و بتوانند با دریافت محصول نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام نمایند. 

خرید جکوزی بادی گرد قطر 216 طرحدار اینتکس ارزاناین محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و دارای ضخامت در بدنه و داشتن بدنه عایق می باشد. از این رو گرمای آب را از بدنه خارج نمی کند و همچنین می تواند در برابر حرارت زیاد مقاومت داشته باشد. در ساختار محصول پمپ باد سرخود وجود دارد که می توان به راحتی بدنه بزرگ جکوزی بادی را راه اندازی کرد و از آن بهره برداری نمود. در کنار بدنه گرمکن نیز وجود دارد که می تواند آب را به میزان دلخواه گرم کند و برای بهره برداری افراد مناسب سازد. از این رو نیازی به خرید وسایل جانبی نیست و افراد به درستی و در کم ترین زمان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. به جهت راه اندازی آسان محصول دی وی دی آموزشی در بسته بندی آن وجود دارد که با مشاهده آن می توان نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد و آن را در محیطی مناسب قرار داد. به جهت خرید جکوزی بادی گرد قطر 216 طرحدار اینتکس با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
قطر216 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن67 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهDVD آموزشی ، بسته تعميرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...