فروشگاه

جکوزی بادی اینتکس 6 نفره بزرگ

از {{model.count}}

Intex 28462

تعداد
نوع
105,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جکوزی بادی اینتکس 6 نفره بزرگ حرفه ای ترین جکوزی پیش ساخته برای استفاده در محیط های مختلف است که دارای بدنه ای بزرگ با ظرفیت زیاد می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد ایجاد کند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد تمامی تجهیزات لازم را دارد و به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی برای استفاده در محیط های مختلف معرفی می شود که با قرار دادن در کنار استخر مجموعه ای بی عیب و نقص را ایجاد می سازد. در داخل بدنه محصول پمپ باد سرخود قرار دارد که به راحتی بدنه بزرگ آن را راه اندازی می کند و می تواند در زمان نیاز به جمع آوری بدنه نیز باد داخل آن را تخلیه نماید. 

خرید جکوزی بادی اینتکس 6 نفره بزرگ ارزانمحصول مورد نظر دارای هیتر دیجیتالی می باشد که به بدنه متصل است و قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه را نیز دارد و می تواند مطابق با نیاز افراد و تمایل آن ها آب را گرم سازد. با توجه به داشتن صفحه دیجیتال در این گرمکن دمای آب بر روی آن نمایش داده می شود و امکان کم و زیاد کردن آن نیز وجود دارد. به این ترتیب قابلیت استفاده آسان دارد و می توان از داشتن جکوزی آماده و پیش ساخته با قیمت مناسب بهره مند شد. این محصول ظرفیت زیادی دارد و برای اعضای خانواده نیز در نظر گرفته می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن باشد. به طوری که کسانی که نیاز به آبدرمانی دارند نیز بتوانند از حضور در داخل آب گرم لذت ببرند و در روند بیماری آن ها نیز موثر می باشد. از این رو می توان با در نظر گرفتن مزیت های آن نسبت به خرید محصول اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را رقم زد و از آن در محیط های سرپوشیده و یا فضای باز لذت برد. چنانچه به دنبال خرید جکوزی بادی اینتکس 6 نفره بزرگ می باشید پیشنهاد می شود که از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید نمایید.

 نوع 8 ضلعی
ظرفيت آب1098 ليتر
طول218 سانتی متر
عرض168 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی ، فشار سنج ، درپوش


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...