تشک بادی

تشک بادی مسافرتی دونفر مدل کلاسیک

از {{model.count}}

bestway 67003

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی دونفر مدل کلاسیک بهترین گزینه برای مسافرت و گردش است و در زمان شرکت در کمپینگ ها مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر با کیفیت بالا و بدنه سازگار با محیط توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو جدید ترین تشک های بادی می باشد. که با ساختار استاندارد و طبی و رنگ سورمه ای در نظر عده زیادی از علاقه مندان کاربردی ترین محصول می باشد. با داشتن این محصول دیگر نیازی به داشتن وسایل راحتی و طبی نیز و به همراه داشتن رختخواب معنا ندارد. از این رو تمامی شرایط لازم برای استراحت و خواب در محیط خارج از خانه ایجاد می شود و می توانند از سطح راحتی و طبی برخوردار شوند. 

خرید تشک بادی مسافرتی دونفر مدل کلاسیک ارزاناین محصول قابلیت استفاده بر روی سطح زمین و چمن را دارد و در معرض تابش خورشید نیز قرار می گیرد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن باشد. همچنین برای استفاده در داخل چادر مسافرتی نیز انتخاب و خریداری می شود و می توان به راحتی از وجود آن بهره برداری کرد. تشک باد مسافرتی دارای ظرفیت دو نفره می باشد و با توجه به تحمل وزنی که دارد برای افراد سنگین وزن نیز در نظر گرفته می شود و می تواند برای مدت زمان طولانی بهره برداری گردد. این محصول به راحتی راه اندازی می شود و برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد است. هر یک از انواع پمپ باد ها قابلیت راه اندازی این محصول را دارند و در زمان های مختلف آن را آماده استفاده می سازند. به این ترتیب هم دارای قابلیت راه اندازی آسان و سریع است و هم می توان آن را در مکان های مختلف مورد بهره برداری قرار داد تا از آن لذت برد و ساعات خوشی را به استراحت پرداخت. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی مسافرتی دونفر مدل کلاسیک می باشید تنها می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...