تشک بادی

تشک بادی دونفره طبی جدید اینتکس بالش دار

از {{model.count}}

intex 64142

تعداد
نوع
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره طبی جدید اینتکس بالش دار از  سری محصولات با کیفیت و اصل می باشد که بهترین مواد اولیه را دارد و می تواند بدون محدودیت برای افراد انتخاب و خریداری شود. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا علاقه مندان با خیالی آسوده بتوانند نسبت به خرید محصول اقدام نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. تشک بادی دو نفره مد نظر بدنه ای طبی و راحتی دارد که در بخش بالایی برآمدگی ایجاد شده است که با نام بالش بادی سرخود معرفی می گردد.

خرید تشک بادی دونفره طبی جدید اینتکس بالش دار جدید این قسمت سبب قرار گیری استاندارد سر و گردن می شود و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. راه اندازی و جمع آوری محصول نیز در کم ترین زمان و به راحتی صورت می گیرد. چرا که تنها نیاز به پمپ باد دارد و با این وجود در کم ترین زمان باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول وارد بدنه می گردد و می توان از آن بهره برداری کرد. از این رو گزینه ای دلخواه است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. رنگ محصول مشکی می باشد تا برای استفاده در مکان هایی که نیاز به محصول اسپرت است انتخاب گردد. رنگ بدنه ثابت و بدون تغییر است و در گذر زمان دچار تغییر شکل و کدر شدگی نمی شود. به همین خاطر است که می توان در مکان های مختلف به ویژه حضور در کمپینگ ها از آن استفاده کرد و در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت تا در نهایت بهترین بهره برداری را از آن کسب کرد و موقعیت برای اقامت در شب را نیز ایجاد نمود. این محصول بی نظیر با بدنه ضد حساسیت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید تشک بادی دونفره طبی جدید اینتکس بالش دار می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 240 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دولایه وینیل
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح مواج موازی
وزن 3.7 کیلوگرم
کف مقاوم در برابر رطوبت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...