تشک بادی

تشک بادی اینتکس جدید بالش دار بدون پمپ باد

از {{model.count}}

intex 64144

تعداد
نوع
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس جدید بالش دار بدون پمپ باد یکی از بهترین محصولات جهت اقامت و استراحت در مسافرت و گردش است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد رقم بزند. تشک بادی اینتکس دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که ساختار مواج با شیار های یک اندازه و منظم را تشکیل داده است و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد انتخاب شود. علاوه بر این موارد دارای بر جستگی در بخش بالایی می باشد که محل قرار گیری سر و گردن است و می تواند این قسمت بدن را نیز در آرامش کامل قرار دهد.

خرید تشک بادی اینتکس جدید بالش دار بدون پمپ باد جدید تشک بادی مد نظر بدون پمپ ارائه می شود اما با کمک تمامی پمپ باد ها راه اندازی می شود و زمان راه اندازی آن نیز آسان خواهد بود. به این ترتیب می توان با تکیه بر امکانات مختلفی که دارد اعم از راه اندازی آسان و سریع و داشتن طول عمر بالا و سازگاری زیاد نسبت به داشتن محصول اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را به وسیله آن کسب کرد و به استراحت در فضای باز نیز پرداخت. این محصول دارای رویه جیر است که لطافت ایجاد می کند و دارای تحمل وزن بالا نیز می باشد که کمک به استفاده افراد سنگین وزن می نماید و از بروز ترکیدگی بدنه جلوگیری می کند. بدنه مد نظر بدون ایجاد آسیب و محدودیت برای تمامی افراد انتخاب می شود و قابلیت استفاده در مسافرت و گردش را دارد و تا زمانی که بدنه دچار آسیب نشود می توان از آن بهره برداری کرد. آسیب به بدنه ناشی از سوراخ شدگی با اشیاء تیز می باشد و همچنین نزدیک شدن شعله و حرارت به بدنه است که آن را تحت تاثیر قرار می دهد و ادامه روند استفاده از محصول را به خطر می اندازد. با این وجود محصولی حساس و ضخیم است که با قیمت مناسب ارائه شده است. خرید تشک بادی اینتکس جدید بالش دار بدون پمپ باد با مراجعه به سایت سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح مواج موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...