فضای دفتر کار و یا شرکت ها عمدتا خسته کننده و کسالت آور است. ساعت ها نشستن طولانی در پشت میز های بزرگ، بی شک هر فردی را خسته کرده و آسیب زیادی به گردن و کمر وارد می کند. اگر از صندلی های طبی استفاده می کنید که دارای انحنای ستون فقرات هستند، دچار درد در کمر نشده اما مجبورید تمام روز را بدون احساس راحتی و بر روی یک صندلی به صورت خشک و صاف بنشینید. به همین دلیل اغلب افراد پس از اتمام یک روز کاری از نشستن طولانی مدت شکایت کرده و در منزل همواره به دنبال محیطی راحت هستند که بتوانند آرامش کسب کنند. اگر شما بتوانید در محل کار نیز فضای راحتی داشته باشید تا فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی دارند را بر روی آن انجام داده و محبور نباشید تمام روز را به یک حالت بر روی یک صندلی بگذرانید، بی شک احساس مطلوبی نسبت به محل کار خود خواهید داشت و پس از اتمام کار نیز خستگی را احساس نکرده و بدن شما هم در وضعیت مطلوبی خواهد بود. برای ایجاد این فضا در محل کار نیاز دارید تا محصولی انتخاب کنید که هم جلب توجه زیادی نکرده و با دکوراسیون دفتر کار و فضای اداری هماهنگ باشد، هم فضای راحتی را برای شما فراهم کند که بدون وارد شدن آسیب به گردن و ستون فقرات بتوانید ساعت ها وقت خود را بر روی آن بگذرانید. نکته دیگر در فراهم کردن این محیط، امکان انجام دادن کارهایتان است. این محیط باید به گونه ای باشد که بتوانید در حد امکان کارهایتان را نیز بر روی آن انجام دهید و دچار مشکل نشوید. مثل امکان کار با لپ تاپ، بررسی پرونده ها و ... . در این صورت می توانید با خاطر آسوده از آن استفاده کرده و از کار کردن بدون اذیت شدن لذت ببرید. برخی از افراد نیز دارای مغازه بوده و باید از صبح تا شب را به صورت نشسته سپری کنند. بی شک خستگی و فرسودگی زیادی به دنبال خواهد داشت و از لحاظ جسمی نیز صدماتی به بدن فرد وارد می شود. به این ترتیب با ایجاد یک محیط راحت در مغازه و فروشگاه می توانند به راحتی ساعات بیکاری را به لحظاتی لذت بخش تبدیل کرده و به راحتی استراحت کنند. هم چنین آسیب به بدن خود را به حداقل رسانده و نشستن در مغازه را به یک کار لذت بخش تبدیل کنند. 

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال ایجاد فضایی راحت و بی نظیر در دفتر کار خود هستید که بدون تغییر در دکوراسیون شیک دفتر کار بتوانید آن را ایجاد نمایید بهترین گزینه استفاده از مبل های شنی است. مبل های شنی با برخورداری از طراحی مدرن و شیک و تنوع بسیار بالا می توانند بهترین گزینه برای ایجاد محیطی راحت برای محل کار باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مختلف مبل های شنی پرداخته و انواع آن ها را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی و با دید باز نسبت به انتخاب محصول مورد نیاز در دفتر کار خود اقدام کرده و بهترین مبل شنی برای محل کار را خریداری نمایید. بی شک برای خرید بهترین مبل شنی برای محل کار نیاز دارید تا اطلاعاتی در خصوص فاکتور های متفاوت در زمینه مبل شنی داشته باشید. در این مطلب سعی داریم تا در خصوص کیفیت و جنس روکش مبل شنی، مواد داخلی مبل شنی، انواع سبک های مبل شنی برای محل کار، بهترین فروشگاه مبل شنی و ... صحبت کرده تا در زمان خرید بتوانید با اطلاعات کامل اقدام به تهیه محصول کرده و رضایت کامل از خرید خود را کسب نمایید.

ساختار مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی جدید و به روز می باشند که متناسب با نیاز افراد در جامعه امروزی تهیه شده و با ایجاد فضایی راحت و بی نظیر برای نشستن و استراحت به شما کمک می کنند تا در طول روز خستگی کمتری را حس کرده و لحظات خوبی را سپری کنید. مبل های شنی اغلب متناسب با ارگونومی بدن انسان طراحی می شوند تا در زمان استفاده طولانی مدت هیچ فشاری به بدن وارد نشده و فرد از نشستن بر روی مبل شنی احساس راحتی داشته باشد. یک مبل شنی از سه بخش رویه، آستر و مواد داخلی تشکیل شده است. رویه مبل شنی دارای کیفیت و جنس های متفاوتی بوده که متناسب با سلیقه شخصی و بودجه فرد طراحی و تولید می شود. رویه مبل های شنی اغلب از بهترین نوع پارچه های مبلی تهیه شده تا در برابر آسیب و فرسایش مقاومت داشته باشد و بتوان به مدت طولانی از آن استفاده کرد. در زیر رویه مبل شنی، آستر قرار دارد. آستر مبل های شنی نیز از پارچه های مقاومی تهیه می شود که بتوانند فشار را تحمل کرده و به سادگی دچار پارگی نشوند. آستر و رویه مبل های شنی دارای زیپ می باشد که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی مبل شنی را می دهد. اما در آخر و در داخل مبل های شنی، مواد داخلی قرار دارد. مواد داخلی با برخورداری از تنوعی بالا در قیمت و کیفیت ارائه می شوند که هر فرد با توجه به بودجه و نوع استفاده می تواند از میان انواع مختلف آن دست به انتخاب بزند. 

انواع جنس بدنه مبل شنی

رویه های مبل شنی دارای انواع گوناگونی هستند. یکی از انواع آن ها، چرم مصنوعی است. رویه های چرم مصنوعی که بسیار شیک بوده و البته متناسب با محل کار می باشند. این رویه ها در رنگ های مختلف تولید شده و دارای کیفیت بی نظیری هستند. چرم مصنوعی به کار رفته در تولید مبل های شنی، در برابر سایش و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. هم چنین این نوع از رویه ها به محل کار زیبایی بیش تری می بخشد و می توان به راحتی نسبت به انتخاب و تهیه آن اقدام کرد. البته اغلب با توجه به فضای دفاتر کار رنگ های قهوه ای و مشکی انتخاب شده اما رنگ های شاد مانند قرمز، نارنجی و زرد نیز از پرطرفدار ترین انواع رنگ های مبل شنی محسوب می شوند. این نوع از رویه براق بوده و جذابیت بی نظیری به فضا می بخشد. به علاوه ضد حساسیت است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. در صورت کثیف شدن نیز با یک دستمال به راحتی تمیز می شود. رویه های مبلی مانند پارچه های مازراتی و جیر و مخمل نیز از پر طرفدار ترین انواع رویه های مبل شنی هستند که با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، مقاومت خوبی در برابر آسیب داشته و در صورت رعایت نکات ساده ای در نگه داری، به سادگی دچار خراش و آسیب نمی شوند. این نوع از پارچه ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده که متناسب با نوع دکوراسیون قابل انتخاب هستند. هر فردی با توجه به سلیقه شخصی و هزینه ای که بابت تهیه مبل شنی صرف خواهد کرد می تواند به راحتی دست به انتخاب رویه مورد علاقه خود بزند. تمامی این رویه ها قابل سفارش بوده و می توان به خوبی آن ها را با انواع مختلف مبل شنی ست کرد.

انواع مواد داخلی مبل شنی 

مواد داخلی مبل های شنی نیز دارای تنوع بالایی بوده و متناسب با هزینه ای که قصد دارید تا برای مبل شنی پرداخت کنید، قابل سفارش هستند. مواد داخلی مبل شنی به چند گروه با ویژگی های متفاوت تقسیم می شوند. اولین نوع از مواد داخلی مبل شنی، مواد داخلی یونولیتی هستند. این نوع از مواد داخلی به صورت یونولیت پودر شده بوده که مانند دانه های ریزی در کنار هم قرار دارند. این دانه های یونولیتی از چند ویژگی مثبت برخوردار می باشند. اول اینکه دارای وزن بسیار پایینی هستند که به راحتی قابلیت حمل و جابه جایی مبل شنی را در اختیار شما قرار می دهند. شما به سادگی می توانید یک مبل شنی را با مواد داخلی یونولیتی از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. این نوع از مواد داخلی به دلیل ساختار جالبی که دارند، به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و سُر می خورند. به این ترتیب انعطاف بالایی از خود نشان داده و در زمان نشستن فرد، فرم بدن او را می گیرند. یکی از معایب این مواد داخلی برخورداری از طول عمر پایین تر نسبت به دیگر نمونه ها است. این مواد داخلی نسبت به دیگر نمونه ها زودتر دچار افت شده و حجم آن ها کم می شود. بنابراین نیاز به شارژ مجدد داشته و لازم است هر چند وقت یک بار نسبت به شارژ و یا تعویض مواد داخلی یونولیتی اقدام کنید. یکی دیگر از مزایای مواد داخلی یونولیتی برخورداری از هزینه پایین است. این مواد داخلی ارزان بوده و نیازی نیست هزینه زیادی بابت خرید و تعویض آن پرداخت کنید. هم چنین مبل های شنی دارای مواد داخلی یونولیتی نیز نسبت به دیگر نمونه ها از قیمت کمتری برخوردار هستند. 

مواد داخلی دیگری که در داخل مبل های شنی به کار می رود، مواد داخلی الیاف هستند. مبل های شنی ساخته شده از الیاف نسبت به مواد داخلی یونولیتی دارای وزن بیش تری بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. این مواد داخلی طول عمر بالاتری دارند و به سادگی دچار افت حجم و کیفیت نمی شوند. انعطاف مواد داخلی الیاف بالا بوده و بسیار راحت هستند. این نوع از مواد در زمان استفاده انعطاف استانداردی داشته به طوری که هیچ فشاری به بدن و اندام ها وارد نخواهد شد. از معایب استفاده از الیاف می توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. مبل های شنی که با الیاف ساخته شده اند، دارای قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر مواد داخلی هستند و هم چنین دارای وزن بیش تری نیز می باشند. 

یکی از مواد داخلی مورد استفاده در ساخت مبل های شنی ابر می باشد. ابر به تنهایی در ساخت مبل های شنی کاربرد ندارد اما برای تنظیم انعطاف و وزن مبل های شنی در کنار یونولیت و یا الیاف به کار می رود. به همین منظور انواع مبل های شنی با مواد داخلی یونولیت و الیاف، الیاف و ابر، یونولیت و ابر و ... وجود دارند که خریداران عزیز با مراجعه به فروشگاه مبل شنی و تست هر یک از نمونه ها می توانند نسبت به انتخاب مواد داخلی متناسب با نیاز خود اقدام کنند. 

نگه داری صحیح از مبل شنی 

مبل های شنی محصولات مقاوم و با طول عمر بالا هستند که اغلب دارای رویه هایی از جنس مبلمان بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. این نوع از رویه ها در صورت وارد شدن فشار در اثر نشستن افراد، به سادگی دچار آسیب نشده و دفرمه نمی شوند. دوخت این رویه ها هم به صورت صنعتی انجام می شود تا در اثر وارد شدن فشار، دچار پارگی و آسیب نشده و مبل شنی از قسمت درزها دچار گسستگی نشود. این نوع از محصولات به سادگی تا سال ها قابل استفاده هستند بدون اینکه دچار آسیب شوند. البته لازم به ذکر است برای بهره مندی از طول عمر بالا باید شما نکات ساده ای را در استفاده از مبل های شنی رعایت بفرمایید. پیش از قرار دادن مبل شنی در منزل ابتدا فضای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید که عاری از وسایل و لوازم تیز بوده و زمین آن هموار باشد. سپس مبل شنی را از بسته بندی خارج کرده و در آن جا قرار دهید. مبل های شنی به صورت آماده به دست شما می رسند و نیازی به راه اندازی ندارند. در صورت نیاز به جابه جایی، از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری کرده و محصول را به صورت کامل از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید. در صورت کشیدن مبل شنی بر روی زمین ممکن است به لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار خراشیدگی شود. وزن کم مبل های شنی به شما امکان حمل و جابه جایی آسان را می دهد. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه مبل شنی خودداری کنید. هم چنین لازم است تا از کشیدن سیگار بر روی مبل شنی جلوگیری نمایید. بدنه و مواد داخلی مبل های شنی به شدت قابلیت اشتعال دارند و در صورت برخورد اندکی آتش، ممکن است حوادث بدی رخ دهد. از گذاشتن مبل شنی در برابر نور مستقیم خورشید نیز خودداری کنید تا پارچه محصول نیز تغییر رنگ ندهد. مواد داخلی مبل های شنی نیز مقاومت خوبی دارند و به راحتی متناسب با فرم بدن انعطاف نشان می دهد. اما لازم است تا از پریدن بر روی مبل شنی خودداری کرده و مانع از پرش و جامپینگ کودکان بر روی این محصولات شوید. در صورت رعایت نکات فوق محصولات تا سال ها قابل استفاده می باشند و می توانید از راحتی و آرامش این محصولات لذت ببرید. 

روش شارژ مواد داخلی مبل شنی 

مواد داخلی مبل های شنی در اثر استفاده طولانی مدت و پس از مدت زمان زیادی ممکن است دچار افت کیفیت شده و از حجم آن ها کاسته شود. و یا ممکن است این مواد داخلی انعطاف اولیه را نداشته باشد و راحتی قبل را فراهم نکند. در این صورت می توانید به راحتی آن را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. رویه و آستر مبل های شنی دارای زیپ بوده که به شما امکان دسترسی به مواد داخلی مبل های شنی را می دهد. در صورت افت حجم و یا کم شدن انعطاف مبل های شنی می توانید به راحتی مواد داخلی مبل شنی را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و محصول را شارژ کنید و یا مواد داخلی را تعویض نمایید. شما توسط زیپ تعبیه شده بر روی بدنه مبل شنی به راحتی می توانید مواد داخلی قبلی را تخلیه کرده و مواد داخلی جدید را جایگزین کنید تا مبل شنی به کیفیت اولیه بازگردد و فضایی راحت برای استفاده شما ایجاد شود. البته لازم به ذکر است به جز مواد داخلی، رویه و آستر مبل شنی نیز قابلیت تعویض دارند. در صورت تغییر دکوراسیون شما نیازی به خرید مبل شنی جدید نداشته و تنها می توانید با تهیه یک رویه مبل شنی متناسب با رنگ دکوراسیون جدید، فضای جدیدی را ایجاد کنید. هم چنین در صورت آسیب رسیدن به رویه مبل شنی، به راحتی می توانید رویه دیگری را برای محصول سفارش دهید. با این کار مبل شنی هیچگاه خراب نشده و در صورت نیاز می توان به راحتی قسمت های مختلف آن را تعویض کرد. 

پرطرفدار ترین مبل های شنی مناسب برای استفاده در محل کار 

یکی از دغدغه های خریداران در زمان تهیه بهترین مبل شنی برای محل کار انتخاب محصول مناسب است. مبل های شنی تنوعی گسترده دارند که در زمان انتخاب لازم است تا اطلاعاتی در خصوص هر یک داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با فضا و نیاز خود انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی محصولات پرفروش و متناسب با فضای دفاتر کاری می پردازیم و تمامی مشخصات آن ها را بررسی می کنیم تا در زمان خرید بتوانید با دید باز نسبت به تهیه محصولات اقدام کنید.

مبل شنی طرح گلابی

یکی از جذاب ترین نمونه ها مبل های شنی طرح گلابی هستند. این مبل های شنی دارای نشیمنگاه بزرگ و گرد بوده که فضای مناسبی برای استراحت و نشستن افراد با جثه های گوناگون را ایجاد می کنند. از ویژگی های بارز این مبل های شنی دارا بودن تکیه گاهی به صورت باریک می باشد. به طوری که در نگاه اول ظاهری همچون گلابی را تداعی می کند. این مبل های شنی با دارا بودن تکیه گاه بلند با ارتفاع استاندارد، به خوبی فضای سر و گردن را پوشش داده و می توان ساعت ها از آن استفاده کرد. هم چنین با پوشش دادن گودی کمر، هیچ گونه فشاری به کمر و اندام ها وارد نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمود. این محصول با برخورداری از انعطاف بالا، در زمان نشستن به خوبی فرم بدن را به خود گرفته و انحنای بدن را به خوبی پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول امکان انجام دادن فعالیت هایی است که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند. مبل های شنی طرح گلابی با رویه های مختلف تولید می شوند. مبل شنی طرح گلابی با رویه چرم یکی از پرطرفدار ترین نمونه ها می باشد زیرا هماهنگی زیادی با محیط های کاری داشته و به راحتی می توان بدون جلب توجه آن را در گوشه ای از دفاتر کاری قرار داد. این نمونه بسیار شیک و مدرن بوده و در کنار آن نیز می توان میز کوچکی جهت گذاشتن وسایل مورد نیاز قرار داد تا زیبایی این محصول کامل شود. مبل های شنی طرح گلابی با روکش های مبلی نیز از دیگر نمونه های پرطرفدار هستند که تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی آسیب نمی بینند. این مدل از مبل های شنی به دلیل ایجاد فضای مناسب برای سر و گردن برای استراحت و خوابیدن نیز مناسب هستند و می توان از آن ها در منزل نیز استفاده کرد. هم چنین این مدل بسیار کاربردی برای قرار دادن در مغازه نیز مناسب است و به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. یک مبل شنی مدل گلابی تمامی ویژگی های بی نظیر برای ایجاد فضای راحت و جذاب را دارا است. مبل شنی طرح گلابی دارای دوخت هایی بر روی بدنه می باشد و از چندین قسمت متصل به هم تشکیل شده است. زیپ این محصول نیز در قسمت پشت مبل شنی قرار دارد که در صورت نیاز به تعویض و یا شارژ مواد داخلی می توانید اقدام نمایید. هم چنین رویه مبلی این محصول قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. با وجود این امکان دیگر نگران کثیف شدن مبل شنی نبوده و حتی کودکان نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

مبل شنی طرح شش پر

از برترین مبل های شنی پرطرفدار که دارای ابعادی کوچک تر بوده و ظاهری مینیمال دارد، مبل شنی شش پر است. این مبل شنی از شش بخش متصل به هم تشکیل شده است که هر یک از این قسمت ها ظاهری مانند پر دارند، به همین دلیل به این نام شناخته می شود. این نوع از مبل شنی برای استفاده نیازی به فضای زیادی نداشته و ابعادی مناسب دارد. قطر مبل شنی شش پر تا 90 سانتی متر است که به خوبی فضای مناسبی برای استفاده بزرگسالان را داشته و تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند. در زمان نشستن بر روی مبل شنی شش پر، این محصول به خوبی انعطاف نشان داده و فرم بدن فرد را به خود می گیرد. پس از نشستن بر روی این مبل شنی، یک تکیه گاه کوچک در پشتی آن تشکیل می شود که به خوبی گودی کمر را پوشش داده و مانع از ایجاد درد در این قسمت خواهد شد. به این ترتیب شما محصولی طبی و بسیار راحت را در اختیار خواهید داشت که فضای مناسبی برای استراحت فراهم کرده و بدن را در بهترین وضعیت قرار می دهد. در مبل شنی شش پر نیز مانند سایر محصولات شما می توانید انواع رویه ها را انتخاب کرده و متناسب با فضای مورد نیاز خود اقدام به تهیه محصول نمایید. مبل شنی شش پر با روکش چرم مشکی و یا قهوه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در فضاهای محدود در محل کار است. زیرا محیطی شیک و مدرن به وجود می آورد که می توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرده و از فضایی راحت در محل کار لذت ببرید. ارتفاع این محصول بی نظیر تا بخش نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است که استاندارد بوده و مطابق با ارتفاع ساق پا می باشد. به این ترتیب نشستن و برخاستن بر روی این مبل شنی بسیار راحت است و هیچ فشاری به پاها و زانوها وارد نمی شود. قسمت زیپ مبل شنی نیز در بخش پشت مبل تعبیه شده است که برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی می توانید از آن استفاده نمایید. هم چنین در صورت کثیف شدن رویه می توانید رویه مبل شنی را جدا کرده و بشویید. شما به راحتی می توانید این رویه را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مایع لباسشویی و یا شامپو آن را شستشو دهید و پس از خشک شدن بر روی مبل شنی بکشید. ارتفاع قسمت پشتی این مبل شنی نیز برابر با 80 سانتی متر است که به خوبی قسمت کمر را پوشش می دهد. این محصول طبی بوده و محیطی راحت را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر آن نیاز به فضای زیادی ندارد و ابعادی کوچک دارد.

مبل شنی طرح هفت پر

یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های مبل شنی، مبل شنی هفت پر می باشد. این مبل شنی دارای ابعادی مناسب بوده نسبت به مبل شنی شش پر، کمی بزرگ تر است. به این ترتیب شما فضای بیش تری برای لم دادن و یا استراحت خواهید داشت. این محصول از هفت قسمت تشکیل شده است که به هم متصل شده اند. قطر مبل شنی هفت پر 105 سانتی متر بوده و نیازمند فضای زیادی برای استفاده نیست. این محصول ارتفاعی برابر با 80 سانتی متر دارد. البته لازم به ذکر است این ارتفاع مربوط به کل محصول می باشد. ارتفاع قسمت نشیمنگاه مبل شنی برابر با 50 سانتی متر بوده و کاملا استاندارد می باشد. به این ترتیب نشستن و برخاستن بر روی این مبل شنی بسیار راحت بوده و فشار زیادی به زانوها و کمر وارد نمی شود. شما به راحتی می توانید به صورت مداوم از این محصول استفاده نمایید. بخش پشتی این مبل شنی به شما کمک می کند تا در زمان استفاده فشاری به بدن وارد نشده و خسته نشوید. شما می توانید ساعت ها وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه احساس خستگی کرده و یا اذیت شوید. این محصول یکی از برترین گزینه ها بوده و برای استفاده در محل کار ایده آل است. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود انواع مختلفی از این مبل شنی را سفارش دهید و به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید.

مبل شنی طرح نه پر

یکی از راحت ترین و محبوب ترین مدل های مبل شنی، مبل شنی طرح نه پر می باشد. این محصول بی شک پرفروش ترین مبل شنی است که با طراحی بسیار راحت و کیوت توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول دارای ابعادی بزرگ بوده و قطری برابر با 120 سانتی متر دارد. برای قرار دادن آن نیازمند فضای بیشتری در مقایسه با دیگر نمونه ها بوده و به مراتب این محصول محیط بزرگتری برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. اگر مشکل فضا ندارید بهترین و جذاب ترین پیشنهاد مبل شنی طرح نه پر است. این محصول از نه قسمت پر مانند که به هم متصل شده اند تشکیل شده است و یکی از پرطرفدار ترین نمونه ها می باشد. این محصول ارتفاعی برابر با 90 سانتی متر است. بخش نشیمنگاه این مبل شنی از سطح زمین ارتفاعی برابر با 50 سانتی متر دارد که بسیار راحت بوده و به صورت استاندارد است. به این صورت با نشستن و برخاستن مکرر بر روی این مبل شنی به زانوها و کمر فشار زیادی وارد نشده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. انعطاف این مبل شنی بسیار زیاد است و با نشستن بر روی این مبل شنی، تکیه گاه مناسبی ایجاد می شود که از ارتفاع خوبی برخوردار می باشد. این تکیه گاه به خوبی تمامی بخش کمر و گودی کمر را پوشش می دهد و به همین دلیل باعث می شود تا در زمان نشستن بر روی این محصول احساس خستگی نکرده و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این مبل شنی برای استفاده به صورت طولانی مدت و برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب می باشد. در زمان سفارش می توانید با توجه به نوع نیاز خود جنس مواد داخلی و یا رویه مبل شنی را تعیین کرده و متناسب با بودجه و نوع استفاده از آن، سفارش خود را قطعی کنید. این نوع از مبل های شنی نیز دارای زیپ بوده که برای شستشوی رویه حائز اهمیت است. در صورت کثیف شدن رویه توسط این زیپ می توانید رویه را جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید به راحتی مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. در زمان خرید این محصول لازم است به فضایی که در اختیار دارید دقت کنید زیرا این مبل شنی دارای ابعادی بزرگ در میان سایر نمونه ها بوده و لازم است تا محیطی به مراتب بزرگ تر را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید.

مبل شنی استوانه ای 

این محصول مانند سایر نمونه های مبل شنی از طراحی مینیمال برخوردار می باشد. مبل شنی استوانه ای یکی از ساده ترین طراحی ها را در میان انواع مبل های شنی داشته که به دلیل ظاهر شیک و جذاب، از پرفروش ترین نمونه ها است. محصول فوق با رویه های مختلف تولید شده که متناسب با نیاز خود می توانید به راحتی از میان آن ها دست به انتخاب بزنید. شما می توانید حتی رنگ رویه مبل شنی را متناسب با دکوراسیون فضای مورد استفاده انتخاب نمایید. نکته مشترک در تمامی انواع رویه مبل شنی کیفیت بالای آن هاست. به طوری که رویه تمامی مبل های شنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار هستند تا بتوانند وزن زیادی را تحمل کرده بدون اینکه آسیب ببینند. این رویه ها در برابر ساییدگی و پارگی نیز استحکام بالایی دارند. در صورت کثیف شدن نیز به راحتی تمیز می شوند. رویه های چرم مصنوعی را می توان با یک دستمال مرطوب تمیز کرد و رویه های مبلی را می توانید توسط زیپ تعبیه شده بر روی مبل شنی به راحتی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. در صورت تغییر دکوراسیون و یا آسیب دیدن رویه نیز نیازی به خرید مجدد مبل شنی نخواهید داشت. شما می توانید به راحتی رویه جدیدی تهیه کرده و با قبلی جایگزین کنید. به این ترتیب یک مبل شنی جدید خواهید داشت. همانطور که از نام این مبل شنی مشخص است طراحی آن همانند استوانه می باشد. با نشستن فرد بر روی محصول، مبل شنی حالت بدن فرد را گرفته و به یک محیط ایده آل برای استراحت و خوابیدن تبدیل می شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف جابه جا کرده و حمل نمایید زیرا وزن بسیار پایینی دارد و قابلیت حمل آسان از دیگر ویژگی های این مبل شنی می باشد. مبل شنی استوانه ای با قطر های گوناگون و در ابعاد گوناگون تولید می شود تا بتوانید به راحتی با توجه به فضایی که در اختیار دارید نسبت به سفارش آن اقدام کنید. 

مبل شنی گرد

اگر به دنبال ساده ترین نوع مبل های شنی با طراحی شیک هستید، پیشنهاد ما به شما مبل شنی گرد است. این مبل های شنی دارای تنوع بالایی هستند اما در یک چیز مشترک می باشند. نشیمنگاه این مبل های شنی به صورت گرد طراحی شده است و در دو مدل با پشتی بلند و با پشتی کوتاه تولید می شوند. این نوع از مبل های شنی دارای ابعادی متفاوت بوده و اغلب اندازه ای کوچک دارند. اما فضای مناسبی برای استراحت شما فراهم می کنند. مبل های شنی گرد به راحتی در فضاهای محدود قابل استفاده هستند و می توان آن ها را به راحتی حمل و جابه جا کرد. انواع با پشتی بلند مبل شنی گرد از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشند. زیرا این نوع از مدل ها به خوبی تمامی قسمت کمر و گردن را پوشش داده و به همین دلیل فضای راحت تری را ایجاد خواهند کرد. مبل شنی گرد از طراحی طبی بهره مند است و فاصله نشیمنگاه از سطح زمین به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی بر روی آن نشست و برخاست بدون اینکه آسیبی به زانو و کمر وارد شود. این طراحی طبی و امکان استفاده در فضاهای کوچک، از دلایل محبوبیت این مدل از مبل های شنی می باشد.

مبل شنی سوسیسی

اگر به دنبال فضایی مناسب هستید که هم بتوانید به راحتی بر روی آن خوابیده و هم فعالیت هایی را که به صورت نشسته هستند، بدون خستگی انجام دهید، بی شک مبل شنی سوسیسی بهترین انتخاب می باشد. این مبل های شنی اغلب به صورت نشسته ظرفیت استفاده به صورت دو نفر بزرگسال را داشته و گزینه مناسبی برای فعالیت های نشسته می باشند. پشتی این مبل های شنی به صورت کوتاه است و گودی کمر را پوشش می دهد. برای استراحت و خوابیدن نیز این محصولات بهترن گزینه هستند. با تهیه این مبل شنی و قرار دادن در محل کار خود علاوه بر داشتن محیطی مناسب برای انجام فعالیت های نشسته، می توانید به راحتی در ساعات فراغت از کار به استراحت بپردازید. این محصول نیز مانند سایر نمونه ها امکان سفارش در رنگ بندی مختلف و با رویه های متفاوت را دارد. مواد داخلی مبل شنی نیز می تواند با توجه به سلیقه و بودجه مشتری تغییر کند. 

خرید بهترین مبل شنی برای محل کار

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خود را نیازمند ایجاد فضایی راحت و مناسب در محل کار می بینید لازم است تا فکری برای خرید یک مبل شنی مناسب بکنید. مبل های شنی در انواع و اقسام گوناگون با تنوع بسیار بالا در طرح و مدل و رنگ با ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا شما بتوانید هر چه راحت تر روز را سپری کرده و علاوه بر آن بدون آسیب رسیدن به بدن و کمر به انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید. برای خرید یک مبل شنی ایده آل و متناسب با نیاز خود لازم است تا فروشگاهی مناسب را انتخاب کنید. فروشگاه سنتر اینتکس مفتخر است به صورت مستقیم مبل های شنی را با قیمت های مناسب روانه بازار کند تا خریداران گرامی بتوانند این محصولات را با حذف واسطه ها، با قیمتی ارزان تر از بازار و هم چنین با کیفیت بسیار بالا خریداری نمایند. در فروشگاه سنتر اینتکس انواع مبل های شنی با مواد داخلی مختلف و رویه های متفاوت وجود دارد که در صورت مراجعه حضوری خواهید توانست به راحتی اقدام به تست این محصولات کرده و محصولی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. هم چنین کارشناسان مجرب در این فروشگاه با اطلاعاتی کامل در خصوص انواع این محصولات، شما را در امر خریدی بی نظیر همراهی خواهند کرد تا بتوانید رضایت کامل را از خرید خود کسب نمایید. تمامی محصولات در این فروشگاه به صورت استاندارد تولید شده و همگام با تکنولوژی روز دنیا می باشد. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس گرفته و یا در صورت تمایل از طریق سایت سنتر اینتکس محصول خود را به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.