بی شک استراحت و خواب شبانه بخش مهمی از زندگی هر فرد را تشکیل می دهد. افرادی که خواب شبانه با کیفیت را تجربه می کنند در طول روز نیز انرژی بالایی داشته و حتی اندام های بدن آن ها نیز دیرتر فرسوده می شود. از این رو لازم است تا فضایی مناسب و بی نظیر برای استراحت داشته باشید که بتوانید خوابی با کیفیت و ایده آل را تجربه کنید. برای بهره مندی از خواب مناسب، لوازم و ملزومات خواب بسیاری با تنوعی بی نظیر وجود دارند که امکان استفاده داشته و افراد با توجه به شرایط و موقعیت های مختلف می توانند از آن ها استفاده نمایند. قطعا یکی از مهم ترین نکات در برخورداری از خواب با کیفیت، انتخاب تخت و تشک مناسب است. تخت خواب ها انواع گوناگونی داشته و هم چنین شرکت ها و برندهای مختلفی وجود دارند که به تولید تشک تخت خواب می پردازند. تخت خواب های سنتی بسیار سنگین بوده و اغلب پس از مدتی فرسوده شده و اصطلاحا به جیر جیر می افتند. یکی از برترین راه ها برای برخورداری از خوابی راحت در فضایی بی نظیر، استفاده از تخت خواب های بادی است. تخت خواب های بادی دارای طول عمر مفید بالایی بوده و تا سال ها قابل استفاده هستند. از ویژگی های این محصولات برخورداری از طراحی طبی می باشد. به طوری که تمامی افراد می توانند به صورت طولانی مدت از تخت خواب بادی استفاده کرده بدون اینکه اذیت شوند. این محصولات بهترین جایگزین برای تخت خواب های معمولی بوده و با بهره مندی از قابلیت جابه جایی آسان، امکان استفاده در فضاهای دیگر، به جز داخل منزل را به شما می دهند. شما حتی در مسافرت نیز می توانید تخت خود را به همراه خود ببرید و از محیطی شخصی و بهداشتی برای استراحت بهره مند شوید. برخی از تخت های بادی برای استفاده در مسافرت و کمپینگ طراحی شده اند و برخی برای استفاده دائم مناسب می باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این نمونه ها پرداخته و در خصوص هر یک توضیحاتی ارائه کنیم تا بتوانید به راحتی نسبت به انتخاب و تهیه این محصولات اقدام نمایید.

بهترین برند تولید تخت بادی برای استراحت دائم

یکی از مهم ترین نکات در خصوص انتخاب و تهیه تخت بادی، توجه به برند محصول می باشد. بی شک در بازار شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع تخت های بادی کرده و برندهای متفاوتی از این محصولات موجود می باشد. یکی از با تجربه ترین و شناخته شده ترین محصولات تولید شده و موجود در بازار ایران، برند مشهور اینتکس است. تخت های بادی اینتکس با برخورداری از تنوعی بی نظیر و ویژگی های منحصر به فرد تولید شده تا متناسب با تمامی سلایق باشد. همه افراد به راحتی می توانند نسبت به انتخاب و تهیه تخت بادی اینتکس اقدام کرده و این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس از درصد بالایی از رضایت برخوردار بوده و در ساخت آن ها تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. به همین دلیل اینتکس توانسته به یک نام آشنا و پر آوازه در میان سایر برند های لوازم بادی تبدیل شود. تخت های بادی اینتکس در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . این محصولات طول عمر زیادی دارد که تا سال ها نیاز شما را از خرید مجدد برطرف کرده و محیطی ایده آل برای استراحت فراهم می کند.

ساختار و بدنه تخت بادی برای استراحت دائم

بدنه تخت های بادی اینتکس اغلب از پی وی سی ساخته شده است. در حقیقت پی وی سی بهترین و مناسب ترین نوع بدنه برای تخت های بادی محسوب می شود در صورتی که با توجه به استانداردها طراحی و ساخته شده باشد. پی وی سی به کار رفته در تخت های بادی اینتکس دارای ضخامت استاندارد بوده که علاوه بر برخورداری از انعطاف مناسب دارای استحکام بالایی نیز می باشد که موجب می شود تا بتوانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرده و این محصولات تحمل وزن بالایی داشته باشند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کرده بدون اینکه نیازمند خرید مجدد باشید. ساختار تخت های بادی اینتکس به صورت طبی بوده و بسیار راحت است. در داخل این تخت های بادی سلول های هوا تعبیه شده است که موجب می شود تا ساختار تخت بادی کاملا طبی باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. با دراز کشیدن فرد بر روی تخت بادی محصول انعطاف مناسبی نشان داده و تخت بادی به خوبی فرم ستون فقرات را پوشش می دهد. به این ترتیب هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. با استفاده به صورت طولانی مدت آسیبی به بدن وارد نمی شود و این محصولات حتی از تشک های تخت سنتی و قدیمی نیز بسیار راحت تر هستند. استفاده از این فناوری در تولید تخت های بادی اینتکس موجب می شود تا در صورت دراز کشیدن و تکان خوردن یک فرد در یک سمت تخت، قسمت دیگر تخت بادی دچار لرزش نشده و فرد دیگری بتواند به راحتی در بخش دیگر تخت بادی بخوابد. تخت های بادی اینتکس دارای تنوع بسیار زیادی هستند که برای استفاده در کمپینگ و در منزل مناسب بوده و با برخورداری از ویژگی های خاص، در سال های اخیر توانسته اند توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و به فروش بالایی برسند. این محصولات به دلیل برخورداری از ساختار طبی، فضایی راحت و ایده آل را برای استراحت شما فراهم می کند. برخی از نمونه های این تخت های بادی دارای بالش بادی سرخود بوده و برخی دیگر به صورت فلت طراحی شده اند و برای استفاده از آن ها نیازمند بالش خواهید بود. سطح تخت های بادی اغلب ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و به همین دلیل فضایی راحت برای استراحت دائم می باشند. 

روش های راه اندازی تخت بادی برای استراحت دائم

برای راه اندازی تخت های بادی روش های مختلفی وجود دارد. اغلب تخت های بادی دارای پمپ های باد داخلی هستند که با اتصال به برق در زمانی کوتاه تخت بادی را آماده استفاده خواهد کرد. این نوع از تخت های بادی به راحتی راه اندازی شده و به همین دلیل می توان در زمانی کوتاه آن ها را راه اندازی کرده تا آماده استفاده شود. برخی از تخت های بادی قابلیت اتصال مستقیم به برق را دارند. این نوع از تخت های بادی در زمانی کوتاه در منزل راه اندازی می شوند. برخی دیگر از نمونه ها نیز قابلیت اتصال به پاور بانک و یا شارژر گوشی را دارند. به این ترتیب در محیط هایی که به برق دسترسی ندارید می توانید به راحتی از این محصولات استفاده نمایید. برای راه اندازی یک تخت بادی ابتدا لازم است تا فضای مناسبی را در نظر بگیرید. این محیط باید عاری از اشیای تیز بوده و هموار باشد. تا حد امکان سعی کنید محیط مناسبی را انتخاب نمایید تا پس از راه اندازی نیازی به جابه جایی تخت بادی نداشته باشید. سپس محصول را از بسته بندی و یا از ساک حمل خارج کرده و بر روی زمین باز کنید. با اتصال پمپ باد داخلی تخت بادی به برق و یا آداپتور می توانید در زمانی کوتاه محصول را باد بزنید تا آماده استفاده شود. در صورت نیاز نداشتن تخت بادی به راحتی می توانید با استفاده از قدرت مکش پمپ باد، تخت بادی را در زمانی کوتاه تخلیه کرده و در ساک حمل قرار دهید. از ویژگی های بارز تخت های بادی برخورداری از وزن پایین و حجم کم در حالت تخلیه است که امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد.

نگه داری از تخت بادی برای استراحت دائم

تخت های بادی اینتکس دارای مشخصات ویژه ای هستند که موجب می شود تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. البته لازم به ذکر است این طول عمر در اثر استفاده درست و نگه داری مناسب از تخت بادی ایجاد می شود. بنابراین برای برخورداری از طول عمر بالا، لازم است تا نکات ساده ای را در نگه داری از این محصول رعایت نمایید. برای نگه داری و محافظت از تخت بادی اینتکس لازم است تا پیش از راه اندازی از هموار بودن فضای راه اندازی تخت بادی اطمینان حاصل کنید. این فضا باید عاری از اشیای تیز بوده و مسطح باشد. برای حمل و جابه جایی تخت بادی در حالت تخلیه حتما از ساک حمل استفاده نمایید تا محصول با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد نکند. در صورت نیاز به جابه جایی تخت بادی پس از راه اندازی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن تخت بادی بر روی زمین خودداری نمایید. تخت های بادی اینتکس تحمل وزن بالایی دارند اما برای جامپینگ و پرش مناسب نیستند. در صورت جامپینگ و پرش بر روی تخت های بادی ممکن است سلول های هوا در داخل تخت های بادی آسیب ببینند و دچار ترکیدگی شوند. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ به بدنه تخت بادی خودداری کرده و هم چنین از کشیدن سیگار بر روی تخت بادی جلوگیری نمایید. زیرا بدنه تخت بادی به شدت قابلیت اشتعال داشته و در صورت برخورد آتش و یا اشیای داغ، ممکن است دچار سوختگی و یا آتش سوزی شود.

بهترین نمونه های تخت بادی برای استراحت دائم

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس مدل comfort plush 2023 

یکی از تخت های بادی بی نظیر و پرفروش شرکت اینتکس تخت بادی یک نفره طبی اینتکس مدل comfort plush 2023 می باشد. این تخت بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب برای استفاده به صورت تک نفره بوده و برای بزرگسالان طراحی شده است. طول این تخت بادی برابر با 191 سانتی متر و عرضی برابر با 99 سانتی متر دارد. این محصول برای استفاده به صورت دائم و در داخل منزل مناسب می باشد. تخت بادی یک نفره طبی دارای پمپ برقی سرخود است که به راحتی می توانید با اتصال به برق، محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی کنید. در صورت تمایل پس از استفاده از تخت بادی نیز می توانید به راحتی محصول را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید. پمپ باد برقی در این تخت بادی دارای قدرت مکش نیز می باشد که تخلیه تخت بادی به سرعت و بدون زحمتی انجام شده و می توانید محصول را به راحتی در ساک حمل قرار دهید. به این ترتیب دارای فضایی راحت خواهید بود و خوابی با کیفیت بالا را تجربه می کنید. به دلیل برخورداری از وزن کم و ابعاد کوچک در حالت تخلیه، این محصول قابلیت استفاده در فضاهای دیگر را دارد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. این تخت بادی بسیار کاربردی از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده و دارای کفی دو لایه می باشد. به این ترتیب دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و می توانید به راحتی تا سال ها از آن استفاده نمایید. این محصول دارای رویه ای مخملی است که موجب می شود تا سطح تخت بادی نرم و لطیف باشد. علاوه بر رویه، دیواره های تخت بادی نیز از مخمل پوشیده شده است. این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و برخلاف دیگر نمونه ها، دارای خطوط موازی به صورت ریز و در کنار هم می باشد که موجب راحتی بیش تر تخت بادی شده و می توانید فضایی بی نظیر در اختیار داشته باشید. با استفاده از این محصول در مسافرت و در منزل محیط راحتی برای استراحت داشته و می توانید خواب مناسبی داشته باشید. این تخت بادی برای استفاده به عنوان تخت مهمان نیز مناسب است و خصوصا در آپارتمان های کوچک که امکان قرار دادن دائمی تخت مهمان وجود ندارد می توانید در صورت نیاز این محصول را راه اندازی کرده و پس از استفاده نیز تخلیه کنید و در داخل کمد نگه داری نمایید.

تخت بادی دو نفره دلوکس اینتکس مدل comfort plush Elevated 2023

اگر به دنبال محصولی متفاوت با ویژگی های بی نظیر هستید، تخت بادی دو نفره دلوکس بهترین گزینه است. این تخت بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد توانسته در میان سایر نمونه ها توجه خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. برای طرفداران سبک دکوراسیون مینیمال نیز این محصول مناسب می باشد. این تخت بادی به رنگ طوسی طراحی شده است. دیواره های محصول تیره تر بوده و بخش سطح تخت بادی روشن تر می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به برخورداری از طراحی طبی اشاره کرد. بدنه این محصول دارای طراحی طبی بوده و از فناوری سلول های هوا برخوردار می باشد. به این ترتیب افراد می توانند به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده کنند بدون اینکه اذیت شده و یا دچار درد در ستون فقرات و کمر شوند. در داخل بدنه این تخت بادی سلول های هوا قرار دارد که با باد زدن محصول، به ترتیب پر از هوا شده و تخت بادی راه اندازی خواهد شد. در زمان استفاده از این محصول، با تکان خوردن و یا فشردن قسمتی از تخت بادی، وزن به صورت متوازن در تمامی سطح محصول پخش شده و از تکان خوردن بخش دیگر تخت بادی جلوگیری می شود. به این ترتیب فردی که در قسمت دیگر تخت خوابیده باشد، از خواب بیدار نشده و اذیت نخواهد شد. یکی از مشخصات منحصر به فرد در این تخت بادی برخورداری از رویه مخمل است. تمامی سطح این تخت بادی از پارچه مخملی با کیفیت بسیار بالا و ضد حساسیت پوشیده شده است تا محصول سطحی نرم و لطیف داشته باشد. رویه این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده و در مقایسه با دیگر نمونه ها، دارای خطوط ریزتر و نزدیک تری می باشد. این خطوط موازی بوده و فرو رفته هستند. به این ترتیب در زمان دراز کشیدن فرد بر روی تخت بادی، هوا مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان بوده و از تعریق نیز جلوگیری می شود. ارتفاع این تخت بادی از سطح زمین کاملا استاندارد طراحی شده است به طوری که نشستن و برخاستن بر روی این محصول بسیار راحت می باشد و فشار زیادی به زانوها و کمر وارد نخواهد شد. راه اندازی این تخت بادی نیز بسیار راحت است. زیرا این محصول دارای پمپ باد داخلی بوده و با اتصال به برق، به راحتی راه اندازی خواهد شد و آماده استفاده می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی محصول را راه اندازی کنید و حتی پس از استفاده نیز به راحتی محصول را تخلیه نمایید. زیرا این پمپ باد قدرت مکش نیز دارد که به سادگی محصول تخلیه شده و فضای کمی را اشغال می کند. برای حفظ کیفیت این محصول به همراه آن یک ساک حمل قرار دارد که برای جابه جایی تخت بادی مورد استفاده قرار می گیرد. 

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل comfort plush High

یکی از محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت اینتکس، تخت بادی دو نفره مدل comfort plush High می باشد. این تخت بادی به دلیل برخورداری از مشخصات ایده آل، برای استفاده دائم مناسب بوده و جایگزین بسیار عالی برای استفاده به جای تخت خواب های سنتی می باشد. نکته جذاب در طراحی این تخت بادی دو نفره، برخورداری از ارتفاع بلند تری نسبت به سایر نمونه ها است که موجب می شود تا ناهمواری و سختی زمین و هم چنین سرما و گرمای کف منزل، به بدن فرد نرسد و شخص خواب راحت تری را تجربه نماید. این محصول ساختاری طبی دارد که در زمان خوابیدن بر روی آن، هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و خوابی بی نظیر را تجربه خواهید کرد. هم چنین با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی داشته که در صورت رعایت نکات نگه داری، می توانید به راحتی تا سال ها از آن استفاده نمایید. برای راه اندازی و استفاده آسان از این تخت بادی، یک پمپ باد داخلی قوی در داخل این محصول تعبیه شده است که پس از انتخاب محیط مناسب و قرار گیری تخت بادی در آن ها، با اتصال محصول به برق می توانید در زمانی کوتاه تخت بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از سطح مواج است. رویه این تخت بادی دارای خطوط موازی و فرورفته می باشد که موجب می شود تا سطح تشک بادی انعطاف بیش تری از خود نشان دهد. هم چنین این نوع از طراحی باعث می شود تا در زمان خواب هوا بین بدن فرد و سطح تخت بادی در جریان باشد و خواب راحت تری را تجربه نمایید. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و ایده آل، برای استفاده در به صورت دائم مناسب می باشد. شما به راحتی می توانید این تخت را در اتاق خود قرار داده و از خوابی راحت لذت ببرید. در صورت تمایل این محصول قابلیت استفاده در مسافرت ها را نیز دارد و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. برای این کار یک ساک حمل در بسته بندی تخت بادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کرده و تخت بادی را بدون آسیب رسیدن جابه جا نمایید. به این ترتیب در مسافرت ها نیز می توانید رخت خواب شخصی خود  را داشته باشید و از آن لذت ببرید. پمپ باد این محصول قدرت مکش بالایی نیز دارد که به راحتی می توان با اتصال به برق، تخت بادی را تخلیه کرد تا فضای کمی را اشغال کند و به این ترتیب در زمانی کوتاه تخت بادی تخلیه شده و در ساک حمل قرار می گیرد.

تخت بادی یک نفره نرم اینتکس 

از بهترین و جذاب ترین تخت های بادی اینتکس، تخت بادی یک نفره نرم است. این تخت بادی یکی از پرفروش ترین تخت های بادی یک نفره بوده که با ایجاد فضایی راحت و دلنشین، خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. محصول فوق از سری کارهای لوکس اینتکس بوده که زیبایی فوق العاده ای نیز به محیط می بخشد. محصول فوق دارای ساختاری طبی می باشد که در لایه های داخلی آن از فناوری سلول های هوا استفاده شده است. به این ترتیب در زمان استفاده، وزن فرد به صورت متوازن در سطح تشک پخش شده و تخت بادی انعطاف خوبی از خود نشان می دهد. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرد و پس از استفاده به صورت طولانی مدت نیز، هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود و ستون فقرات دچار آسیب نخواهد شد. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای طول عمر زیادی است که می توان تا سال ها آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. اما لازم به ذکر است برای برخورداری از طول عمر بالا، باید در زمان استفاده نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. بدنه کرم رنگ این تخت بادی جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است. هم چنین سطح این تخت بادی و کناره های محصول از پوشش مخملی برخوردار می باشد که موجب می شود تا سطح تخت بادی نرم و لطیف باشد و هم چنین این روکش ضد حساسیت نیز است. به همین دلیل می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و اثری بر روی پوست های حساس نخواهد داشت. این تخت بادی دارای طولی برابر با 191 سانتی متر بوده و عرض آن 99 سانتی متر است به طوری که فضای مناسبی برای استفاده بزرگسالان را در اختیار آن ها قرار داده و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. بدنه این تخت بادی از پی وی سی تهیه شده است. زیره و کناره های تخت بادی از پی وی سی دو لایه بوده و سطح تخت بادی از پی وی سی با روکش مخمل می باشد. به همراه این محصول یک ساک حمل نیز وجود دارد که برای جابه جایی بدون آسیب به بدنه کاربرد دارد.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Queen 2024

یکی از مدرن ترین نمونه های تخت بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس، تخت بادی دو نفره اینتکس مدل Queen 2024 می باشد. این تخت بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و ایده آل، برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب بوده و توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب نماید. مهم ترین نکته در خصوص این تخت بادی، سال تولید آن می باشد. تخت بادی دو نفره اینتکس تولید سال جاری میلادی بوده و از این حیث ایده آل می باشد. طول این تخت بادی 203 سانتی متر بوده و عرض آن برابر با 152 سانتی متر می باشد. به این ترتیب می توان به راحتی از این محصول استفاده کرد و فضای کافی و مناسبی برای استفاده دو نفر بزرگسال را در اختیار قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از طراحی مینیمال و مناسب است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این تخت بادی را در اتاق خواب قرار داده و از کیفیت آن لذت ببرید. رنگ کرم و زیبای این تخت بادی به خوبی با تمامی اجزای اتاق هماهنگ می شود و قابلیت استفاده در هر نوع دکوراسیونی را دارد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است به طوری که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته می باشد. به این ترتیب با دراز کشیدن برروی آن انعطاف خوبی نشان داده و در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن و اندام ها وارد نمی شود. به این ترتیب می توان به راحتی به مدت طولانی از این محصول استفاده کرد بدون اینکه اذیت شده و یا دچار مشکل شوید. وجود این سطح مواج موجب می شود تا دچار تعریق نشده و خوابی راحت و مطلوب را تجربه کنید. این تخت بادی در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و دارای وزن مناسبی است که امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. شما می توانید این تخت بادی را به راحتی حمل کرده و در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و در هتل و سوئیت و ... از رخت خواب شخصی خود استفاده نمایید. این محصول دارای ساک حمل نیز می باشد که برای جابه جایی و انتقال تخت بادی کاربرد دارد. از نکات دیگر در خصوص این تخت بادی برخورداری از تحمل وزن بالا است. به دلیل کیفیت بسیار عالی و برخورداری از جنس بی نظیر، این تخت بادی قادر است وزنی برابر با 270 کیلوگرم را تحمل کند. به این ترتیب برای استفاده تمامی افراد بزرگسال با هر جثه ای مناسب می باشد. رویه این تخت بادی علاوه بر برخورداری از رویه مواج، به صورت مشبک و حبابی نیز می باشد که راحتی آن را دوچندان می کند. این محصول ارتفاعی استاندارد دارد که در زمان نشستن و برخاستن بر روی تخت بادی، کمترین فشار به زانوها و کمر وارد می شود. به همین دلیل نشستن و برخاستن بر روی این محصول بسیار راحت است و شما می توانید به خوبی از این محصول بهره مند شوید. راه اندازی این تخت بادی نیز بسیار ساده می باشد. زیرا در داخل این محصول یک پمپ باد برقی قوی تعبیه شده است که با اتصال به برق، در زمانی کوتاه تخت بادی را باد زده و آماده استفاده خواهد شد. این پمپ باد برقی به صورت دو کاره بوده و دارای قدرت مکش نیز می باشد. به این ترتیب پس از استفاده می توانید به راحتی آن را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید. این محصول برای استفاده به عنوان تخت مهمان در آپارتمان های کوچک نیز کاربرد دارد. زیرا به راحتی در داخل کمد جای می گیرد و در صورت نیاز به استفاده می توان با اتصال به برق آن را راه اندازی کرد و استفاده نمود.

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل supreme Air Flow 2024

یکی از محصولات لوکس و بی نظیر شرکت اینتکس، تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل supreme Air Flow 2024 می باشد. این تخت بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و ایده آل و استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته به فروش بالایی برسد. در نگاه اول این تخت بادی به صورت یک باکس و خوشخواب به نظر می رسد اما در واقع یک تخت بادی اینتکس است. بدنه این تخت بادی سفید رنگ بوده و بسیار زیبا می باشد. سطح این محصول مانند خوشخواب ها از فناوری مواج و حبابی برخوردار می باشد. به این ترتیب در زمان استفاده انعطاف بسیار مناسبی از خود نشان داده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این نوع از ساختار موجب می شود تا در زمان خوابیدن برروی تخت بادی، هوا به خوبی مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان باشد و خوابی مطلوب و با کیفیت را فراهم کند. هم چنین این نوع از طراحی موجب می شود تا از تعریق جلوگیری شده و احساس خوبی از خوابیدن برروی تخت بادی داشته باشید. سطح تخت بادی نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر مشخصات این محصول برخورداری از سلول های هوا در ساختار داخلی تخت بادی می باشد که باعث راحتی بیش تر این محصول می شود. این محصول تولید سال جاری میلادی می باشد که موجب می شود تا طول عمر مفید آن بیشتر بوده و در ساخت آن از فناوری های روز دنیا بهره گرفته شده است. یکی از مشخصات این تخت بادی برخورداری از کیفیت بدنه بسیار عالی است. دیواره و کفی تخت بادی از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی دارد. در صورت رعایت نکات نگه داری این محصول تا سال ها قابل استفاده بوده و نیازی به خرید تخت بادی جدید نخواهید داشت. ارتفاع این تخت بادی به صورت  استاندارد و متناسب با ساق پا طراحی شده است تا نشستن و برخاستن برروی آن بسیار آسان باشد. به این ترتیب در زمان نشستن و برخاستن بر روی این تخت بادی، هیچ فشاری به زانوها و کمر وارد نشده و بدن دچار آسیب نمی شود. این محصول مانند سایر نمونه ها دارای پمپ باد داخلی می باشد که با اتصال به برق در زمانی کوتاه تخت بادی را راه اندازی خواهد کرد. این پمپ باد قابلیت مکش نیز دارد که در زمان تخلیه تخت بادی، در زمانی کوتاه تخلیه را به طور کامل انجام داده و شما می توانید به راحتی محصول را در ساک حمل قرار دهید و جابه جا نمایید. این تخت بادی در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال کرده و وزن مناسبی دارد که به راحتی قابل حمل می باشد.

تخت بادی اینتکس تاجدار دو نفره مدل Ultra plush Headboard 2023 

اگر به دنبال محصولی لوکس و بی نظیر برای استفاده هستید، بی شک تخت بادی اینتکس تاجدار لوکس ترین مدل از تخت های بادی اینتکس است. این تخت بادی با طراحی فوق العاده شیک و بی نظیر خود توانسته است که نظر مخاطبان را به خوبی جلب کند. از ویژگی های منحصر به فرد این تخت بادی برخورداری از قسمت تگیه کاه و به اصطلاح تاج تخت است. این محصول به دلیل بهره مندی طراحی خاص و ویژه، لوکس ترین تخت بادی اینتکس محسوب می شود و ظاهری مجلل دارد. قسمت تکیه گاه این تخت بادی به خوبی قابل استفاده بوده و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت بهره مند شوید. این محصول دارای ساختاری طبی و بسیار راحت است. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است و فناوری حبابی دارد. این نوع از محصول برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و فردی که حتی دارای مشکلات ستون فقرات باشند نیز به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. به همین دلیل این محصول بسیار راحت تر از دیگر نمونه ها بوده و با دراز کشیدن فرد، به خوبی ستون فقرات را پوشش می دهد و به همین دلیل راحتی بی نظیری را برای شما فراهم خواهد کرد. به این ترتیب می توانید به خوبی از این محصول بهره ببرید و به مدت طولانی از آن استفاده کنید. این نوع طراحی موجب می شود تا سطح تخت بادی انعطاف بیش تری از خود نشان داده و شما راحتی بیش تری را تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از جنس بسیار عالی است. کفی و دیواره تخت بادی از پی وی سی دو لایه ساخته شده است و به همین دلیل محصول طول عمر بالایی دارد. برای راحتی بیش تر این محصول دارای روکش از جنس مخمل جیر بوده که موجب شده است تا سطح تخت بادی نرم و لطیف باشد. از دیگر ویژگی های این تخت بادی برخورداری از ابعاد استاندارد است. ارتفاع این تخت بادی به گونه ای طراحی شده است که در زمان نشستن و برخاستن بر روی تخت، فشار زیادی به زانوها و کمر وارد نشده و به همین دلیل استفاده از این محصول بسیار ساده می باشد. این محصول علاوه بر کیفیت بسیار بالا، دارای طراحی ظاهری شگفت انگیزی بوده و به همین دلیل می توان به راحتی از آن استفاده نمود. این محصول دارای پمپ باد داخلی قوی است که با اتصال به برق روشن شده و محصول را در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهد کرد. پمپ باد این محصول قدرت مکش نیز دارد که می توانید پس از استفاده ، به راحتی محصول را تخلیه کرده و در ساک حمل قرار دهید. وزن این محصول کم بوده و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

خرید تخت بادی برای استفاده دائم

اگر شما هم به دنبال یک تخت بادی برای استفاده دائم هستید، می توانید این محصول را از طریق فروشگاه سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید. در فروشگاه سنتر اینتکس، تمامی محصولات اینتکس به صورت تخصصی به فروش می رسد و به همین دلیل دارای بالاترین تنوع بوده که به راحتی می توانید از میان این تنوع بی نظیر، دست به انتخاب زده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی این محصولات به صورت اورجینال عرضه شده و اینتکس اصلی می باشد. علاوه بر آن تمامی پرسنل فروشگاه با تجربه بالا شما را در انتخاب بهترین گزینه کمک می کنند. شما در این فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری دریافت کنید. با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس، به راحتی می توانید با استفاده از مشاوره کارشناسان، بهترین محصول را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید. هم چنین در صورت نیاز به خرید اینترنتی در هر کجای ایران که باشید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، قادر خواهید بود محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.