چادر مسافرتی

کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی اصل بست وی

از {{model.count}}

Bestway 68049 Orange

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی اصل بست وی مناسب استفاده در مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است و بهترین موقعیت برای اقامت در فضای باز را ایجاد می کند. به دلیل داشتن بدنه عایق و مقاوم می توان از آن در هوا سرد نیز استفاده کرد و دچار مشکل نشد و در نهایت توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این کیسه خواب مد نظر دارای ساک حمل نیز می باشد که بدنه به صورت تاشو در داخل آن قرار می گیرد و به راحتی جا به جا می شود. 

خرید کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی اصل بست وی ارزانبا این وجود است که گزینه ای منحصر به فرد برای کوهنوردی و گردشگری است و امکان حضور در محیط های مختلف را میسر می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت برای افراد انتخاب و خریداری شود. این محصول بی نظیر قیمت مناسب نیز دارد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه محدودیت برای شرکت در مسافرت و گردش به مکان های مختلف آن را داشته باشند و از آن بهره برداری نمایند. کیسه خواب مد نظر دارای رنگبندی جذاب و اسپرت نیز می باشد که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. این بدنه در برابر عوامل محیطی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد. در نتیجه می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول پر کاربرد وزن مناسبی نیز دارد که با قرار گیری در ساک حمل به راحتی و بدون محدودیت جا به جا می شود تا در مکان مناسب مورد استفاده قرار گیرد و برای افراد شرایط استاندارد جهت خوابیدن را مهیا سازد. کسانی که قصد خرید کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی اصل بست وی را دارند تنها با مراجعه به سایت سنتر اینتکس قادر به ثبت سفارش می باشند.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 230 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
وزن 1.85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلی استر
جنس آستر دو لایه فیبر توخالی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش3 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 19 درجه سانتی گراد
 سایر ویژگی هاقابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...