چادر مسافرتی

کیسه خواب نیچرهایک پنبه ای 13- درجه مدل MT300

از {{model.count}}

CNH22SD015

تعداد
نوع
3,250,000
2,750,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه خواب نیچرهایک پنبه ای 13- درجه مدل MT300 از سری با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که برای شرکت در کمپینگ به آن نیاز است و دارای قابلیت ایجاد عایق سرما در برابر دمای بسیار سرد نیز می باشد. این محصول می تواند در کمپینگ های زمستانی نیز مورد بهره برداری قرار گیرد و در واقع مناسب ترین گزینه محسوب می شود و در کوهنوردی نیز گزینه ای بسیار مناسب به حساب می آید. کیسه خواب مد نظر از لطافت زیادی در بدنه تشکیل شده است که راحتی و آرامش خاصی را ایجاد می کند. همچنین دارای بدنه ای لطیف با الیاف و پنبه می باشد که میزان گرمای زیادی را تولید می کند و می تواند برای حضور در دمای سرد استاندارد ترین حالت ممکن باشد.

خرید کیسه خواب نیچرهایک پنبه ای 13- درجه مدل MT300 ارزان به این ترتیب طرفداران زیادی دارد و افراد می توانند این محصول را با نهایت کیفیت و مقاومت و طول عمر بالا انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند و در نهایت در طی سال های زیاد برای حضور در کمپینگ های زمستانی و کوهنوردی از آن بهره برداری نمایند. ساختار محصول به صورتی است که می توان از آن به عنوان پتو نیز استفاده کرد و از لطافت آن بهره مند شد. همچنین دارای بالش سرخود نیز می باشد تا با قرار گیری در داخل آن تنها راحتی و آرامش ایجاد گردد. این محصول به وسیله زیپ بزرگ و ضخیم باز و بسته می شود و شرایط برای قرار گیری افراد در داخل آن مهیا می گردد و می توان بدون هر گونه عیب و نقص از این محصول لذت برد. طراحی بدنه در نهایت فانتزی بودن می باشد و زیبایی چشمگیری را ایجاد کرده است که در واقع طرح های چاپی بر روی محصول می باشد و می تواند گزینه ای مناسب برای تمامی افراد در رده سنی مختلف محسوب شود. کیسه خواب مد نظر به راحتی حمل و جا به جا می شود و از وزن کم برخوردار است و همچنین دارای ساک حمل نیز می باشد. خرید کیسه خواب نیچرهایک پنبه ای 13- درجه مدل MT300 با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع
 کیسه خواب پتویی
 طول
 220 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
وزن
 1685 گرم
 جنس بدنه
  پلی استر 210T
مواد داخلی
الیاف پنبه ای
ساک حمل
دارد
درجه حرارت آسایش
1 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدید
13- درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندی
  • ابعاد بسته شده : 36×23×23 سانتی متر
  •  مناسب برای فضای باز، کمپینگ، کمپینگ زمستانی، ماهیگیری، کوهنوردی
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل
قابل استفاده به عنوان پتو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...