چادر مسافرتی

کیسه خواب ایرانی سایانا

از {{model.count}}

Sleeping bag sayana

تعداد
نوع
398,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه خواب ایرانی سایانا یکی از کاربردی ترین محصول جهت حضور در کمپینگ و کوهنوردی می باشد که دارای بدنه ای غیر قابل نفوذ است و به این ترتیب سرما را به داخل راه نمی دهد و در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. به این ترتیب برای اقامت در محیط های مختلف و فضای باز انتخاب می شود و راحت ترین حالت ممکن برای خوابیدن را ایجاد می سازد. این محصول بدنه ای ضخیم دارد که در برابر شعله و حرارت واکنش نشان می دهد. چرا که قابل اشتعال است و تغییر شکل پیدا می کند و در برخی موارد ممکن است دچار سوختگی نیز شود. به این خاطر می بایست از روشن کردن آتش در نزدیکی کیسه خواب مد نظر جلوگیری کرد تا محصولی با طول عمر بالا داشت و از بروز خرابی و آسیب و مشکل در این محصول جلوگیری نمود.

خرید کیسه خواب ایرانی سایانا جدید سلامت بدنه نیز محفوظ می ماند و برای تمامی سلیقه ها قابلیت استفاده شدن دارد. کیسه خواب مد نظر برند می باشد که ساخت ایران است و دارای پشم شیشه نیز می باشد تا لطافت و نرمی را ایجاد کند و افراد راحت ترین حالت ممکن را تجربه نمایند. وزن بدنه کم است و قابلیت حمل آسان دارد و می توان برای رفتن به مکان های مختلف با خیالی آسوده اقدام نمود. این محصول بی نظیر رنگ ساده نیز دارد که سبب ایجاد محصولی اسپرت شده است و مورد علاقه تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند قرار می گیرد. با این وجود است که کیسه خواب مد نظر پر فروش و منحصر به فرد می باشد و افراد در زمان حضور در کمپینگ و کوهنوردی می توانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن لذت ببرند. کیسه خواب مد نظر دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از آن لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید کیسه خواب ایرانی سایانا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع کیسه خواب
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش6 درجه سانتی گراد
درجه حرارت شدیدمنفی 10 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...