مبل شنی

مبل شنی پرنس کوچک یونولیت 100*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,530,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی پرنس کوچک یونولیت 100*100 دارای استاندارد های لازم با تکیه گاه بلند و راحتی مناسب برای استفاده در مکان های مختلف دارای رنگبندی متنوع و خاص با طول عمر بالا و ضخامت زیاد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی پرنس کوچک یونولیت 100*100 به منظور ایجاد راحتی و آرامش در مکان های مختلف تولید شده است که در طراحی آن سادگی وجود دارد اما مزیت های زیادی را ایجاد می کند و دارای قابلیت های مختلف و مفید برای استفاده و بهره برداری می باشد. مبل شنی مدل پرنس با ابعاد مناسب و استاندارد برای استفاده رده سنی بزرگسال ساخته شده است که می توان بدون هر گونه محدودیت آن را برای استفاده در مکان های مختلف در نظر داشت و در نهایت توانست با وجود تکیه گاه بلند و طبی آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. از آن جایی که بدنه دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد علاقه مندان می توانند رنگ بدنه را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از محصولی به رنگ دلخواه بهره مند شوند. مبل شنی مد نظر را می توان با خیالی آسوده در مسافرت و گردش نیز به همراه داشت و در صورت وجود جا نسبت به استفاده از آن اقدام نمود. چرا که نشیمنی طبی و راحتی دارد که تمامی خصوصیات منحصر به فرد را دارا می باشد و بدون ایجاد مشکل و آسیب می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی جایگزین مبل های راحتی و گران قیمت می شود که توان مالی جهت خرید آن وجود ندارد اما این محصول با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار افراد است تا در طول عمر بالا از آن لذت برده و اوقات خوشی را کسب کنند و هر گونه فعالیت که نیاز به نشیمن دارد را بر روی آن انجام دهند. خرید مبل شنی پرنس کوچک یونولیت 100*100 با قیمت مناسب و طول عمر بالا از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...