شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کوسه بچگانه

از {{model.count}}

intex 59380 shark

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کوسه بچگانه بهترین گزینه برای این رده سنی است که ساختاری سه بعدی دارد تا کودکان به راحتی قادر به قرار گیری بر روی آن باشند و بتوانند به تفریحات آبی خود بپردازند. این محصول به دلیل داشتن بدنه استاندارد و ایمن که از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد دارای قابلیت داشتن تعادل بر روی سطح آب است و می تواند تعادل خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. به این ترتیب با حضور کودکان بر روی آن نیز تعادل ان ها برقرار می شود و سبب واژگون شدن به داخل آب نمی شود و می توان بهترین موقعیت را از آن کسب کرد. 

خرید شناور بادی روی آب کوسه بچگانه ارزانبدنه محصول ضخیم و مقاوم است اما با استفاده نادرست دچار آسیب می شود و در برخی موارد قابلیت استفاده مجدد را ندارد. در این صورت می توان با رعایت نکات ایمنی و استاندارد های لازم از بدنه در برابر آسیب های احتمالی محافظت کرد و در نهایت توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد. شناور بادی روی آب دارای وزن کم می باشد که قابلیت حمل در مسافرت و گردش را دارد. در این صورت با خالی بودن بدنه از باد می توان آن را به صورت تاشو در آورد و برای هدایت به مکان های مختلف آماده کرد. شناور بادی روی آب طراحی زیبا و خاص دارد تا کودکان بیش تر به سمت آن کشیده شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است بدنه ای با قابلیت آسیب پذیری زیاد دارد که ممکن است دچار سوراخ شدگی و پارگی در اثر استفاده نادرست شود. در نتیجه می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه محصول جلوگیری کرد تا در نهایت توانست در ایمنی کامل از محصول در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کوسه بچگانه افراد می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند و محصول را از دسته بندی مربوط به شناور بادی سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...