شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کودک مدل قو

از {{model.count}}

intex 57557

تعداد
نوع
1,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک مدل قو به عنوان پر فروش ترین محصولی یاد می شود که برای رده سنی کودک است و جهت لذت بردن از محیط آب های آرام تولید شده است. با داشتن این محصول کودکان نیز مانند والدین قادر به قرار گیری در محیط های آبی می شوند و می توانند تعادل لازم را داشته باشند و همچنین بتوانند در طی مدت زمان طولانی در محیط های آبی مشغول بازی و سرگرمی باشند. این محصول دلخواه دارای قیمت مناسب می باشد که به این ترتیب تمامی کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند می توانند توان خرید آن را داشته باشند. این محصول دارای بدنه ای محکم و ضخیم است که در ساختار آن دستگیره نگه دارنده نیز وجود دارد تا به راحتی بر روی آن قرار گرفت و تعادل لازم را کسب کرد. همچنین به دلیل قرار گیری دو دستگیره در دو سوی بدنه تعادل خود محصول نیز برقرار می شود تا در نهایت تعادل افراد را میسر سازد.

خرید شناور بادی روی آب کودک مدل قو ارزان شناور بادی روی آب با طراحی سه بعدی و خاص توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای کودکان جذابیت داشته باشد و می تواند سبب تشکیل بهترین موقعیت برای کودکان در محیط های آبی شود. در داخل بدنه تنها باد پر می شود و راه اندازی می گردد و در واقع توخالی است که در این صورت وزن کمی دارد و می توان آن را به راحتی جا به جا کرد. در حالت خالی از باد و راه اندازی نشده نیز محصول به صورت تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و آماده حمل و جا به جایی در زمان رفتن به مسافرت و گردش می باشد. این محصول بی نظیر و خاص از ظاهری زیبا و جذاب تشکیل شده است که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود تهیه کنند و لذت داشتن تفریحات مهیج آبی را برای آن ها ایجاد سازند. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب کودک مدل قو دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.9 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...