شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کودک مدل خرچنگ

از {{model.count}}

intex 57528

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک مدل خرچنگ یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط شرکت اینتکس است که به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد و طراحی زیبا و جذاب توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی برای ایجاد لحظات خوش باشد. از این رو فروش بالایی خواهد داشت و همواره افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند. این شناور بادی قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام را دارد که قادر به ایجاد تعادل برای خود و فرد استفاده کنند است. این تعادل برای دو فرد به طور همزمان ایجاد می گردد. چرا که ظرفیت بدنه به گونه ای است که محصولی دو نفره را ایجاد می کند و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد و داشتن طراحی ویژه و خاص از آن بهترین استفاده را به عمل آورد. 

خرید شناور بادی روی آب کودک مدل خرچنگ جدیدچنین محصولی با ظرفیت دو نفره برای کودکان جذابت دارد تا با دوستان خود بتوانند از حضور بر روی چنین محصولی بهره برداری کنند و لذت ببرند و بتوانند لحظات خوشی را داشته باشند. برای ایجاد تعادل بیش تر در ساختار محصول دستگیره نگه دارنده وجود دارد که هم می تواند تعادل را افزایش دهد و هم برای راحتی قرار گیری کودکان بر روی محصول مناسب می باشد. با این وجود است که شناور بادی روی آب جذابیت دارد و از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار می باشد تا با تکیه بر این خصوصیات بتوان از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و لذت برد. بدنه رنگبندی جذابی دارد که این رنگ به محیط پس داده نمی شود و می تواند ثابت و بدون تغییر در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه هم دارای طراحی زیبا و جذاب است و هم از کیفیت بالا برخوردار می باشد که دو اصل مهم در زمان خرید محصولات بادی می باشد. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کودک مدل خرچنگ تنها با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع خرچنگ
 طول 213 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
ظرفیتدو کودک
 ضخامت بدنه0.30 میلی متر
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دو جفت دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...